Gå til innhold

Kvitering på neon undercar kit ønskes!

Ranger emnet

gtf

Anbefalte innlegg

Posten har klart og knuse neonlysa som jeg solgte til en, så skal jeg få erstatningen for og skaffe nye til han.. Men jeg kjøpte de via qxl så derfor har jeg ingen kvitering og legge ved..

Er det noen som kan scanne inn en kvitering eller faktura som jeg kan legge ved i mitt erstatningskrav til posten?

(helst med høyest mulig pris) :)

Skal jeg måtte betale ekstra for "forsikring av pakke" når jeg sender, skal de måtte betale ekstra til meg for nye neonlysa de knuser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dra til torshow og kjøp det der, ta kopi og lever tilbake varen og si at du ikke ville ha dem allikavel.. s¨å får du igjen pengene dine

joda, det funker.. men ingen torshov her :) får se hvem i nærheten her som selger..

men det letteste hadde vært en kopi av noen sin kvitering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle posten sine pakker er forsikret for inntil 10 000 kr.

er varen dyrere enn det må utvidet forsikring tegnes.

i norge kan en ikke snede pakker uten forsikring. i utlandet kan en det. da er det mye billigere.

Er derfor posten skal erstatte neonlysa mine. Men de måtte ha en kvitering/faktura med kjøpe prisen, slik at jeg skal få det igjen.

Er derfor jeg skulle hatt en kopi av noen sin, slik at jeg kan få de pengene igjen. Kjøp på qxl er aldri med kvitering, uansett hvem du kjøper fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke sånn så posten bare forsikrer etter vekt?

mener det var et innslag på tv om akkurat det.

det var en som hadde sendt noen dyre ting med posten.

men han fikk nesten ikkke igjen for embalasjen pga at tingene var så lette.

eller har de forandret på det nå?

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke sånn så posten bare forsikrer etter vekt?

mener det var et innslag på tv om akkurat det.

det var en som hadde sendt noen dyre ting med posten.

men han fikk nesten ikkke igjen for embalasjen pga at tingene var så lette.

eller har de forandret på det nå?

Det er vel når pakker blir rotet bort.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker vel vist du kan dokumentere hva dette koster nytt i butikk nå? MÅ dem ha NØYAKTIG den kvitteringen for de som du sendte? Sjekka opp det? For meg så virker det logisk nok at så lenge du kan dokumentere prisen pr dags dato på samme vare så får du dette igjen. Det at dem skal holde på å forvente at ALLE som sender stuff gjennom posten skal ha originalkvittering er jo som å tro på nissen (det er snart jul :D:D:D:D)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider