Gå til innhold

Orion_RST:ford orion-rs turbo prosjekt

Ranger emnet

Orion_RST

Anbefalte innlegg

heey er det noen som har skjema over motor ledningsnett+skjema over ledningsnette som går ut ifra tenningslåsen?? har en ledning som er brent bort der..den er hel gul ifra tenningslåsen den som har bli brent bort..

mvh

Orion_RST

vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt)

Ford Orion RS Turbo (prosjekt)

Ford Fiesta Xr2 (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke bror din elektrikker a ingar, da burde vel han klare å finne ut å den er til;) hehe.. mvh glenn åge:)

jo han er det.men han er ikke elektriker på ledningsnett da.. er ikke bare bare og finne ut hva den går til når mann ikke har skjema på ledningsnette også er den brent rett av rett før der ledningsnette er teipet..så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo han er det.men han er ikke elektriker på ledningsnett da.. er ikke bare bare og finne ut hva den går til når mann ikke har skjema på ledningsnette også er den brent rett av rett før der ledningsnette er teipet..så

hehe.. skjønner det.. var egentlig bare en kødd så:) sorry for OT..:)

men hadde det ikke vært bedre om du hadde kjøpt haynes boka? skal til gjøvik i morgen, så da skal jeg kjøpe meg det til golfen..

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heey er det noen som har skjema over motor ledningsnett+skjema over ledningsnette som går ut ifra tenningslåsen?? har en ledning som er brent bort der..den er hel gul ifra tenningslåsen den som har bli brent bort..

mvh

Orion_RST

Den er til varmesete-relè og cd-spiller, hakk 1 på tenningslåsen, hvis det hjelper

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heey.. da er det på tide og svare på det dere har skrevet..men jeg har vært bortreist i jula derfor har jeg ikke svart..

takker får at jeg fikk svar på det med den gule ledningen..

ja jeg får veldig inspirasjon av den bilen der har sett den i fastford..men jeg liker ikke den fronten liker wrc fronten mye bedre:D så det blir nok wrc:D

men er ikke dum den fronten der el:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heey.. i går ringte fadarn til england en tur til gitt:D

må ha noe nytt og ha på bilen min:D er bremser jeg tenker på,.. venter spent på svar eneste jeg veit om bremsene er at dem ikke er mindre enn 300mm 4 stempla.. resten bestemmer dem jeg har ringt til:D kommer mer info i mora får svar da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeysånn.. da er det vel på tide med en liten ny oppdatering..sorry for at det har skjedd lite på denne tråden..men har lisom ikke fått gjort så masse i det siste..får venter på deler så jeg får gjort mer..og dem kommer jo ikke før i midten av februar..

eneste jeg ahr gjort er også satt inn to målere i dashbordet mitt og prøve monter lyktene min foran og såg åsen det ble med badlooken:D

her er bilde av åsen det ble med badlooken

DSCF2194.jpg

DSCF2195.jpg

og se på dette noe dere ville ha fikse opp at el kjøpt nytt??

DSCF2198.jpg

så jg bestilte nye wilwood 4 stempla med 283 mm skive som er ventiler,slisa og hølbora:P som kommer midten av februar istede jeg:D

RDBK1J20Brake20Kit.jpg

her er bilde av det jeg har gjort med dashbordet

DSCF2199.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg veit det at dem på bilde der ikke er det... men jeg får slisa og hølbora skiver i stede får dem som skal være med for samme prisen..

ja det er ganske rått ja:D jeg skal ha 7.5 17

disse felgene her

minefelger.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider