Gå til innhold

Angel eyes til Vectra A

Ranger emnet

Johnsen

Anbefalte innlegg

Har i d siste sett på angeleyes til vectraen min, men vet ikke helt hva som vil passe... har sett på internett på noen vectraer som har slike lykter på...

Disse lyktene passte liksom ikke helt inn på denne bilen.. blei liksom litt for lyse/ skilte seg litt for mye ut... (kan d være fargen på bilen og fangeren som gjør d så merkelig?)

vectra20a202.jpg

Jeg har selv en vectra med lik farge, men litt annerledes enn den på bildet...

Min:

IMG_0947.jpg

Fant også ett par andre biler med angeleyes:

Denne ble utrolig rå med disse lyktene (samme lyktene (eller er de sota kanskje?):D som de som står på den røde lenger oppe)... (kan d være fargen som gjør at de passer bedre inn?) :op

vectra-juli05-vorn.jpg

Denne har lyktene som er svarte inni som også passte ganske bra inn:

AE-VA-3.jpg

Åsså lurer jeg på en ting til. Er d tre typer av disse angeleyes'a

Denne cromma utgaven:

vectraangeleyes2.jpg

Denne mørk cromma utgaven (eller er dette bare ei lykt som har blitt "sota med ett program, iom. at refleksjonene i lykta er akkurat lik som i den lys cromma?/med andre ord fins denne lykta med mørkt crom?) :op

vectraangeleyes1.jpg

og den tredje med sort "bakgrunn":

vectraaschwgross.gif

(noen som har noen av disse på sin bil som evt vil poste inn bilde av d her?)

Hva ville dere hatt på en bil som jeg har?

Håper på hjelp her...

Takk på forhånd

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris på disse og hvor kjøper du dem?

F eks. der som opelmotorsport sa.. Var selv å kikka på http://www.ebay.de, der ser d ut som du kan spare endel ved kjøp, men er litt usikker på hva d vil koste å få sendt dem til Norge, og om ebay krever noe ekstra ved handel over siden deres (mener jeg har lest no sånt en plass).

Fant også idag (01.12.05) pris på disse lyktene på http://www.carzone.dk. Der kosta lyktene 2195 DKK som tilsvarer 2351,94 NOK, men da vet jeg heller ikke hva frakten vil komme på...

har kjøpt sorte angel eyes.. synes det blir for "lexus" preg på de med all den krommen..:) skal legge inn bilde etter jeg har fått montert de..:)

Konge.. legg ut bilder så fort du kan da... VIL SE, VIL SE (håper du har ett godt kamera:D). Har tenkt på svarte selv også men ønsker å se litt bedre hvordan d vil se ut først... Forrseten, hvilken farge har du på bilen din?

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Fikk svar ifra en på carzone.dk angående angeleyes til vectra a. Her skrev han til meg at "Til 89 modellen skal frontgrillen mm. Tilpasses/ændres"... Noen her som vet hva dette innebærer? Hva må gjøres med frontgrill og evt annet?

Forresten frakt til Norge kom på 350 DKK, men kan vær dette var til meg i Haugesund da... :op Da kommer prisen på ca 2715 NOK (hvis jeg ikke tar helt feil)... så vet ikke hvor mye d vil lønne seg til slutt men...

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Fikk svar ifra en på carzone.dk angående angeleyes til vectra a. Her skrev han til meg at "Til 89 modellen skal frontgrillen mm. Tilpasses/ændres"... Noen her som vet hva dette innebærer? Hva må gjøres med frontgrill og evt annet?

Forresten frakt til Norge kom på 350 DKK, men kan vær dette var til meg i Haugesund da... :op Da kommer prisen på ca 2715 NOK (hvis jeg ikke tar helt feil)... så vet ikke hvor mye d vil lønne seg til slutt men...

du må ha den facelift grillen til vectra a tror det var i 93 well

opel zafira opc 2007

opel vectra stv 20 DTH 1997

opel calibra 20 i 16v 1991

http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men d blei jo nice på bilen din det... tøff bil du har, og takk for bildene :D

Har bestilt meg sånne lykter selv, så jeg får dem forhåpentligvis til neste uke... så gjenstår d å se om d vil passe inn på min bil :op

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider