Gå til innhold

Angel eyes til Vectra A

Ranger emnet

Johnsen

Anbefalte innlegg

Thanks.. er langt fra ferdig da.. ser noe tragisk ut med original felgene.. må få satt sammen sommerfelgene..:) ja, få de hjem:) blir sikkert fornøyd.. ble hvertfall jeg..:)

Send no mer bilder da når bilen blir ferdig og du har fått felger på :) Jaja bilen er jo fremdeles under oppussningsfasen (eller hva er d du holder på med?), da kan vel ikke alt være perfekt...

Men hva er d du har i grillen? ser ikke helt ut som et opelmerke sånn som jeg ser det... ville sagt et det hadde vært tøffere uten d merket i grillen... :D

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, da har jeg fått meg angel eyes til bilen min...

IMG_1140.jpg

IMG_1137.jpg

IMG_1116.jpg

IMG_1134.jpg

Når det gjaldt tilpasninger av grill mm. så vet ikke jeg hva de har ment her... passet jo helt fint etter jeg fikk på lyktene, så nå skal jeg snart få på den nye grillen min også...

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de passa rett inn, men på venstre side sett forfra fikk jeg ikke blinklyset skikkelig sånn som d skulle, enten skjevhet i bilen :op eller jeg som bare ikke fikk d til... la ikke merke til noe spesiell forskjell på lyktene i forhold til grill... happyhappy

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
ja de passa rett inn, men på venstre side sett forfra fikk jeg ikke blinklyset skikkelig sånn som d skulle, enten skjevhet i bilen :op eller jeg som bare ikke fikk d til... la ikke merke til noe spesiell forskjell på lyktene i forhold til grill... happyhappy

hvor kjøpte du disse? er vel ikke sånne som radius hadde dette?

01- Mercedes Benz C200 Kompressor

86- Nissan Cherry 1500

[x]91- Mazda 323 GTX

[x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen.

[x]90- Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøpte du disse? er vel ikke sånne som radius hadde dette?

Jo, det er sånne som radius hadde. Bare at radius hadde montert xenon kit i sine lykter :op:

Jeg kjøpte de via http://www.autoshineshop.no ...

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider