Gå til innhold

En liten ulykke :\

Ranger emnet

CorvetteC3

Anbefalte innlegg

Jaja, har jo hatt ekstremt med uflaks med preluden min

Fra jeg kjøpte den i påska til nå, har den ikke virka mer enn 30 dager!

Radiatoren tok først kvelden sammen med en slange i motorrommet - som tok laaaang tid å få tak i, så gikk dynamoen - hvor jeg måtte kjøpe 5 dynamoer for å få tak i en som i det heletatt passa som jeg måtte lage egen festebrakett og masse jall.

Så fikk jeg rådebank, og det tok fra begynnelsen av august fram til nå for å få den på veien. Motoren måtte bestilles fra danmark og kosta 10 løk

Og da jeg fikk den fra verkstedet i går, så var den nye motoren suuuper!

Eneste som mangla var servoreim og dynamoen var ikke montert, så da jeg monterte det seinere samme dag så var jeg ute å kjøre og alt var fryd og gammen

Så skjedde det i 21 tia, etter mye kjøring hvor all ikke var like fin, at jeg kjører inn i byen bare 100 meter fra der jeg skal da det kommer et jævla brak og bilen stopper!

Jeg tenker, hva faen?

Noen fulle folk som jeg akkurat kjørte forbi kommer bort for å se, og hvordan det ble seende ut er det jo bare å se på bildene jeg tok etterpå

Så det som har skjedd et at noen zombier på verkstedet har glemt å skru ting fast! :deng

Jeg er bare glad dette skjedde i lav fart midt i byen og ikke i 100 i en sving!

index.php?act=Attach&type=post&id=1127363

index.php?act=Attach&type=post&id=1127365

index.php?act=Attach&type=post&id=1127371

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe annet på bilen som er ødelagt - så langt jeg vet, som du ser på bildene så ligger det metallspon på marka så akslingen har nok tatt kvelden.

Hvilke rettigheter har jeg?

Jeg har jo bytta clutch og motor på verkstedet, kan jeg få prisreduksjon på det? :rolleyes:

Og viking skulle jo ha sin del av kaka for å få bilen opp der, skal verkstedet betale de pengene eller jeg?

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde samme bilen som deg(solgt for ca 1 måned siden)

opplevde nesten det samme som deg,nedre bærekula løsnet i fart,(broskjøt)hadde ca 80km,endeleddet datt rett ned på kosei felgene og laget den fine ripa.

møtte heldighvis ikke noe trafikk da det skjedde,var ikke noe særlig behagelig å kjøre med.

skal si viking mannen sleit med å få en senket prelud opp på bilbergings bilen sin,den lå jo helt nedpå på den siden bærekula løsnet.

heldigvis så hadde han med seg noe treverk vi fikk lagt under.

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal si viking mannen sleit med å få en senket prelud opp på bilbergings bilen sin,den lå jo helt nedpå på den siden bærekula løsnet.

kom til stedet litt etter at det skjedde og vikingmannen sleit litt her også.. måtte jekke opp siden der hjulet var ødelagt og dro bilen med garasjejekk opp på planet.. Rip har bilder av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde samme bilen som deg(solgt for ca 1 måned siden)

opplevde nesten det samme som deg,nedre bærekula løsnet i fart,(broskjøt)hadde ca 80km,endeleddet datt rett ned på kosei felgene og laget den fine ripa.

møtte heldighvis ikke noe trafikk da det skjedde,var ikke noe særlig behagelig å kjøre med.

Han sleit en god del med min og, måtte ta den bakfra med en jekk med hjul på forran. Og da var det så vidt det gikk hehe

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, har jo hatt ekstremt med uflaks med preluden min

Fra jeg kjøpte den i påska til nå, har den ikke virka mer enn 30 dager!

Radiatoren tok først kvelden sammen med en slange i motorrommet - som tok laaaang tid å få tak i, så gikk dynamoen - hvor jeg måtte kjøpe 5 dynamoer for å få tak i en som i det heletatt passa som jeg måtte lage egen festebrakett og masse jall.

Så fikk jeg rådebank, og det tok fra begynnelsen av august fram til nå for å få den på veien. Motoren måtte bestilles fra danmark og kosta 10 løk

Og da jeg fikk den fra verkstedet i går, så var den nye motoren suuuper!

La meg gjette - du har en B20A under panseret?

Så skjedde det i 21 tia, etter mye kjøring hvor all ikke var like fin, at jeg kjører inn i byen bare 100 meter fra der jeg skal da det kommer et jævla brak og bilen stopper!

Jeg tenker, hva faen?

Noen fulle folk som jeg akkurat kjørte forbi kommer bort for å se, og hvordan det ble seende ut er det jo bare å se på bildene jeg tok etterpå

Så det som har skjedd et at noen zombier på verkstedet har glemt å skru ting fast! :deng

Jeg er bare glad dette skjedde i lav fart midt i byen og ikke i 100 i en sving!

Så de folka på verkstedet hadde heller ikke tatt seg bryet med å sette inn sikkerhetsspliten som skal sitte under mutteren som fester bærekula i navet? Høres ut som de skal få en hel del gratisarbeide fremover. En annen sak er at bærekulene på BA-Preludene deler den samme svakheten som de som sitter på CA-Accordene - de ryker for ingenting, og øyeblikkelig hvis bilen er senket. Spør meg hvordan jeg fant ut dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider