Gå til innhold

ny bil?

Ranger emnet

Ok`n

Anbefalte innlegg

fant denne 96mod og rekna ut at 280 000yen er bare ca 16000nok!

https://www.japanusedcar.net/auction/detail.php?id=6112196023

er det virkelig så billigt?uten å registrere bilen kor masse ca kommer den på i norge ferdigfrakta?

Mvh Ok`n

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med du må "litt" over 16k for å kjøpe den der ass, frakt er DYRT, toll er DYRT, førstegansreg er DYRT, forsikring er DYRT, moms er DYRT.

Er kanskje ikke verdt det til slutt...

Jeg har ikke prisene i hode, men momsen er jo på 25% =P

koz

hehe,klar over disse "ekstra"utgiftene men om eg dropper førstegangsreg,forsikring+ og kjøyrer litt på røde skilter siden dette ikkje er ein kvardagsbil...er det noe som kan stoppe meg idet?eller handla den inn som "delebil"... well

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendt et titals mail med centralmotor.net, og hos han er frakt til ferge, alt arbeid, frakt, forsikring osv fra japan til drammen 105000 yen, for en skyline, samme størrelse på de fleste biler egentlig, så kommer momsen på dette da ;) billi billi sånn sett, men vær forberedt på at det ofte forsvinner ting fra containerene bilene fraktes i( fikk beskjed av selger, derfor fors.) yummy

fikk opp bildet nå, en r33 gts-t ja. bra drag i den motoren, og den der var svin billig!!! sett r32 gts-t nede i 350000yen, men ikke under. steike! men tror ikke private får handle på den auksjonen der.... :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sida der virka interisang ass!altså han ordner evt bil for meg etter ønske eg.. har i tilleg til alt papir arbeid osv så det er bare for meg å hente den på kaia?:P ein rask rekning på det blir jo, 10500yen i frakt osv og ein bil på 35000yen er ca 25000nok,med moms på 25% er det likevel ikje så gale!

på denne sida var det jo ein god evt prosjekt :D!http://www.ridesafely.com/minventory.asp?vt=A

det var fra usa da vistnok...

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider