Chriz CivicMan ;) Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hei ! Noen som har noen gode tips om ombygging av a-stolpene ? Tenkte jeg skulle bygge om mine for å få plass til to diskanthorn.. Men er det noe annet enn glassfiber jeg kan bruke ? Evt. noen som har en enkel how-to side..? Ja, det er sikkert masse spm om dette, men jeg orker ike bla igjennom alt av sider... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Kanskje denne kan hjelpe http://teamdigital.dk/billed_install_kenth.shtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Genialt !! Akkurat det jeg trengte.. Er samme høyttalerne også ser jeg.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Men hva slags materiale har han brukt for å lage de formene der ? Ikke glassfiber ihvertfall.. Ser for meg at glassfiber kan bli 'litt mye for så lite'.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Han har brukt mdf plater som han har limt fast med alu netting og limpistol, også har han sparklet det inn og trukket det med vinyl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Ja, det ser jo jeg også, men tenkte på hva slags type sparkel han har brukt..? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Jeg ville brukt glassfiber sparkel når det er så tykke lagt. Også finsparkel til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg