Gå til innhold

Kjøpe a4, dette grei pris??

Ranger emnet

Audi80Sport

Anbefalte innlegg

Audi80Sport skrev:
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=874933

Noen meninger om denne bilen? Er dette et godt kjøp?

Ikke så veeeldig gæærn pris dette.. Er jo klima i den og det er jo et stort pluss iallefall i mine øyne.. Hater de vri-knottene til å justere varme/viftehastighet osv.. ;) kjenner han litt han som eier den og han virker veldig nøye med bilen.. Så sånn sett tror jeg ikke det skal være et dårlig kjøp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få en test på forstilling, alt av bærearmer og foringer. Dette er DYRT å reparere, men noe går på garanti. Toppakningen er en liten svakhet på 1.8T mener jeg å ha hørt, men jeg veit ikke om det er det på 1.8. Sjekk etter for svetting generellt. Bremser rundt om bør sjekkes. Bak har kalipperene en lite tendens til å sette seg litt, eller gå tregt, hvis bilen har gått på saltete veier. Regreim BØR være byttet, og så godt som komplett servicehefte bør foreligge. Få NAF til å ta en skikkelig test før kjøp. Da har du som regel et godt utgangspunkt. Elles så er A4 en kjempe bil. Er veldig fornøyd med min.

For i sitere en gammel og klok man: Det finnes bare en type bil (les;Audi) , resten er bare kjøretøy:)

'02 Audi A4 1.9 TDI

'85 Audi Coupe Quattro

Member of VWACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undersøkte forsikring hos gjensidige og jeg måtte betale det samme for 1,8 og 1,8 med turbo.

Ellers så tror jeg også dette er en godt vedlikeholdt bil. og Klima er jo et stort pluss.

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider