Gå til innhold

Bredding av stålfelger?

Ranger emnet

mfafa

Anbefalte innlegg

Sunnås tar 1200,- for bredding av 13" felg. Det tar jeg og men inkl sandblåsing og grunning.Det gjør ikke Sunnås Hjulservice. OBS større felger høyere pris. Ja takk må ha 8 felger for å bredde 4 om ikke må man valse flattjern og det koster extra.

Er 1200,- for alle 4 hjula?

BMW E36 325i 93`

Volvo 740 GL 90` (Turbo Intercooler) Vinterbil

X:Audi A4 1,8Q 96`

X: Volvo 240 87`

X: Mercedes 280e 85`+ 300TD 83`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bare sandblåsing er 200 pr felg. Alt tar tid og ting skal gjøres skikkelig. Det skal sandblåses, kappes, slipes, punktes, felgen skal skjekkes for kast, tigsveises, slipes og grunnes.

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en annen tråd om vrengte felger som sier det som skal sies i den saken. Det er sikkert mange som klarer jobben med å bredde stålfelger men man skal vite litt om hva man gjør om man skal ut på offentlig vei med greiene. Og så er det de som tror man kan jobbe gratis da :-) Man kan sikkert men jeg kan ikke :-)

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, tør jeg spørre om du hadde store framtidsplaner for den bilen eller? annet enn diverse jordbruksarbeid?

jeg fikk faktisk penger for å hente den bilen så mine framtidsplaner var kun å herje den totalt ut for så å tjene enda mer penger på den når jeg sendte den til huggeren. gode traktorer disse gamle oplene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

dere gutta her vis man vil at felgen skal se bredda ut så tar du en 940 felg og snur sentret og flytter der bra bak da blir det feite RIMS da gutta og du kermitt du skal faen meg væra glad at folk gidder og hjelpe deg.

Jeg lover deg på 240 med 940 felger med snud senter bak er FETT ASS og kappa fjører og golf bredder:P

Volvo 245 Bilcross Ny motor på gang.

Volvo Amazon Type Grom Bilcross

VW Golf Bilcross 160hk "solgt"

VW Golf Delebil 112hk "solgt"

Vw Golf Delebil 90hk "solgt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider