kristian foss Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Sunnås tar 1200,- for bredding av 13" felg. Det tar jeg og men inkl sandblåsing og grunning.Det gjør ikke Sunnås Hjulservice. OBS større felger høyere pris. Ja takk må ha 8 felger for å bredde 4 om ikke må man valse flattjern og det koster extra. Er 1200,- for alle 4 hjula? Siter BMW E36 325i 93` Volvo 740 GL 90` (Turbo Intercooler) Vinterbil X:Audi A4 1,8Q 96` X: Volvo 240 87` X: Mercedes 280e 85`+ 300TD 83` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Ja det hadde du sikkert likt. Sorry Pr felg. Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Bare sandblåsing er 200 pr felg. Alt tar tid og ting skal gjøres skikkelig. Det skal sandblåses, kappes, slipes, punktes, felgen skal skjekkes for kast, tigsveises, slipes og grunnes. Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Hvorfor gjøre det vanskelig? på enkelte biler går det fint og bare snu felgen! :D gjorde det på jordebilen. :D Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind87 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Hvorfor gjøre det vanskelig? på enkelte biler går det fint og bare snu felgen! :D gjorde det på jordebilen. :D hehehe ;) ... prøv et hopp... husk å filme..! slipper du pløye akkurat den strekka hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andyraab Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hvorfor gjøre det vanskelig? på enkelte biler går det fint og bare snu felgen! :D gjorde det på jordebilen. :D Åssen bil er det da? : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 ikke snu felgen, da hviler vekta av bilen på boltene. disse klipper du lett! det er en erfaring :D snudde felgene på rekorden min. ikke noe behov for verken slådd eller plog der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 som sagt, ikke gjør det.. du får bare brukt 1cm av boltene.. noe som ikke varer lenge! :D Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind87 Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 ikke snu felgen, da hviler vekta av bilen på boltene. disse klipper du lett! det er en erfaring :D snudde felgene på rekorden min. ikke noe behov for verken slådd eller plog der! hehehe, tør jeg spørre om du hadde store framtidsplaner for den bilen eller? annet enn diverse jordbruksarbeid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Er en annen tråd om vrengte felger som sier det som skal sies i den saken. Det er sikkert mange som klarer jobben med å bredde stålfelger men man skal vite litt om hva man gjør om man skal ut på offentlig vei med greiene. Og så er det de som tror man kan jobbe gratis da :-) Man kan sikkert men jeg kan ikke :-) Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 hehehe, tør jeg spørre om du hadde store framtidsplaner for den bilen eller? annet enn diverse jordbruksarbeid? jeg fikk faktisk penger for å hente den bilen så mine framtidsplaner var kun å herje den totalt ut for så å tjene enda mer penger på den når jeg sendte den til huggeren. gode traktorer disse gamle oplene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind87 Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 jeg fikk faktisk penger for å hente den bilen så mine framtidsplaner var kun å herje den totalt ut for så å tjene enda mer penger på den når jeg sendte den til huggeren. gode traktorer disse gamle oplene! høggern ble fornøyd tenker jeg... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahn-a Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 dere gutta her vis man vil at felgen skal se bredda ut så tar du en 940 felg og snur sentret og flytter der bra bak da blir det feite RIMS da gutta og du kermitt du skal faen meg væra glad at folk gidder og hjelpe deg. Jeg lover deg på 240 med 940 felger med snud senter bak er FETT ASS og kappa fjører og golf bredder:P Siter Volvo 245 Bilcross Ny motor på gang. Volvo Amazon Type Grom Bilcross VW Golf Bilcross 160hk "solgt" VW Golf Delebil 112hk "solgt" Vw Golf Delebil 90hk "solgt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg