Gå til innhold

Subkasser

Ranger emnet

Stingah

Anbefalte innlegg

Hei

Er nå godt i gang med å produsere 2 stk. subkasser til bagasjen til min Golf IV. Har så langt bygd kassene sammen (med god hjelp av en kompis.. Takk Øystein :p ). Trekt frontene med strech-laken og smurt strech-lakenet inn med polyester. Var ute en tur å sjekka og polyestern er blitt helt hard nå, så begynner med glassfibern i morra.

Her er noen bilder:

Her er kassene klar for trekking:

H%f8ytalere%20002.jpg

Her er de ferdig trekkt:

H%f8ytalere%20004.jpg

Og her ferdig smurt inn:

H%f8ytalere%20001.jpg

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, drev å skrev nå ja.. :p

Har lagt på første lag glassfiber på utsiden i dag. Og et godt lag med polyester utpå det igjen. La foresten et tynt lag polyester før jeg la på glassfibern, er dette noe man bør/må gjøre? Syns dette ble kjempebra i allefall. Står å herder as we speak.

Eneste jeg har å utsette på dette er at jeg fikk litt luftbobler under ene ringen :( Så det når det var for sent...

I morra skal jeg skru ut bunnen på begge kassene og legge resten av glassfiberen på innsiden. Dette for å ikke ødelegge og gjøre formene utvendig mindre dramatisk.

Var på jobb til kl. 18 i dag, og heldigvis hadde ikke noe vridd seg. puh

Brukte foresten ca. 6 dl polyester på dette i dag.. Virker dette kanskje alt for mye? Jeg syns i alle fall det.. hehe. Men er bare kjekt å ha litt polyester å pusse på...

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var første lag glassfiber på utsiden ferdig herdet. Ble tildels fornøyd, men ser jeg har fått en og annen luftboble som jeg regner med vil sprekke når jeg pusser. Må vel så fylle dette med glassfibersparkel, så får litt jobb der.. :)

Her er forøvrig resultatet:

h%f8ytalere%20006.jpg

Er ikke fullt så mye luftbobler som det ser ut som på bildet da.. hehe

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider