Stingah Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hei Er nå godt i gang med å produsere 2 stk. subkasser til bagasjen til min Golf IV. Har så langt bygd kassene sammen (med god hjelp av en kompis.. Takk Øystein :p ). Trekt frontene med strech-laken og smurt strech-lakenet inn med polyester. Var ute en tur å sjekka og polyestern er blitt helt hard nå, så begynner med glassfibern i morra. Her er noen bilder: Her er kassene klar for trekking: Her er de ferdig trekkt: Og her ferdig smurt inn: Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 det så rimelig nice ut ! :) få inn noen flere bilder! Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Takk. Ja det kommer etterhvert. Skal komme med løpende oppdatering. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 detta ser bra ut sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Ser bra ut dette her, snart ferdige jo :driving Hehe, du måtte jo ha rødt trekk :) Begynn så tidlig så mulig imårå. Jeg er redd for at det, kan vri seg. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hehe.. gruer meg bare til pussinga jeg :p Foresten, mens jeg har deg her; hvor mange lag tror du jeg trenger med glassfiber på oversiden? Skal legge mesteparten på innsiden for å ikke ødelegge formene på utsiden. Og hvor lang tid må jeg la det herde mellom hvert lag jeg legger? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Måtte ha rødt trekk ja :p skal jo lakke saken rød uansett såe :p hihi Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 oi.. håper ikke det.. må på jobb i morra Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Har du oppdate til oss nå. I see U. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hehe, drev å skrev nå ja.. :p Har lagt på første lag glassfiber på utsiden i dag. Og et godt lag med polyester utpå det igjen. La foresten et tynt lag polyester før jeg la på glassfibern, er dette noe man bør/må gjøre? Syns dette ble kjempebra i allefall. Står å herder as we speak. Eneste jeg har å utsette på dette er at jeg fikk litt luftbobler under ene ringen :( Så det når det var for sent... I morra skal jeg skru ut bunnen på begge kassene og legge resten av glassfiberen på innsiden. Dette for å ikke ødelegge og gjøre formene utvendig mindre dramatisk. Var på jobb til kl. 18 i dag, og heldigvis hadde ikke noe vridd seg. puh Brukte foresten ca. 6 dl polyester på dette i dag.. Virker dette kanskje alt for mye? Jeg syns i alle fall det.. hehe. Men er bare kjekt å ha litt polyester å pusse på... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hvor er bildene ja? 6dl Nja, du har ikke spart på det.(bra ting) Hvor mange lag? Luftboble ikke bra nei, lapp litt ekstra bak for sikkerhetsskyld Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ok. Har bare lagt ett lag ytterst.. Skal ikke ha mere der for å bevare de formene jeg har. Skal gjøre selve forsterkninga i morra, på innsiden! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Sånn, da var første lag glassfiber på utsiden ferdig herdet. Ble tildels fornøyd, men ser jeg har fått en og annen luftboble som jeg regner med vil sprekke når jeg pusser. Må vel så fylle dette med glassfibersparkel, så får litt jobb der.. :) Her er forøvrig resultatet: Er ikke fullt så mye luftbobler som det ser ut som på bildet da.. hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 hva er de to røde tingene på bilde? Mvh øystein;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Ja, det gjorde du vel igår. Hva med idag? Her kan dere se hva jeg driver tiden med hehe. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95551 Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg