Stingah Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Skal skru opp bunnen og begynne innefra nå snart... Hvor lang er herdetiden tror du? Er i en iskald garasje med en 1600w. varmevifte rett på. Er her jeg har jobbet hver dag, men aldri fått tatt tiden... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Gjør det nå da :op Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Da var da det gjennomført. Skal fortsette i dag, men lurer på om jeg ikke bare skal slenge inn en 2-3 lang i samme slengen. Slå et par-tre fluer i en smekk. Men må jeg smøre mellom lagene da? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 3 Lag går fint. Du smører etter behov, skal ikke være noe luft. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Ok.. Gjorde dette. tok sjangsen :) er ferdig nå.. Sier meg ferdig med dette. Har vel 5 lag nå. Dette bør holde for en 10".. Holdt akkurat med 3 l. polyester skjønner du.. :p Skal bare la dette tørke så skal jeg skjære ut for høytalerne. Får høytalerne i morra.. Så det blir jo litt spennende å se om ringene jeg skjærte ut er store nok :p hehe.. Skar dem litt ekstra tykk så jeg har litt å gå på om de er for små.. Dette blir bra skal du se :) Neste steg nå er å finne ut en måte å lakkere sponplatene. For 2 sponplater vises, og disse må jo selvfølgelig lakkeres i samme operasjon som glassfiberen. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Bilder mann, bilder!! Er vel bare å sparkle det. På spon`en det. Er du tom for polyester? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Er 100% tom for polyester ja. Men kan jo bare kjøpe en liter på byggmakker om jeg trenger det? Tenkte jeg kunne smøre dette tykt på og så bare pusse det. Evt. stifte en glassfibermatte over hele siden og så mette dette med polyester. Men er redd det vil sprekke om jeg spiller litt.... Hva tror du? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Nei si det. Tror nå det kunne gå, med bare polyester. For den vil vel trekke inn i sponen. På en måte vil du bare forsterke spon`en. Jeg har en malt kasse, det henger enda :) Ikke sikker på hva maling, for jeg fikk den av en kamerat. Kan hende det er benga spesial :crazysant Den er hvertfall blank. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 ok... må tenke litt på dette da.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Får bare vondt i hode av slikt. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 haha Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 sådær.. nå har jeg montert inn alt i bilen. har og blåst et par transistorer i monoblokka :( så har enda ikke fått testa noe som helst.. jeg skal pusse ned og lakkere kassene nå snart.. men ble en stor setback dette med monoblokka... mista litt piffen.. :p Her er i allefall hvordan det blir: monoblokkene skal ligge på hatthylla, bare de klarer å slutte å brenne så Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 ikke de feiteste strøm kablene som går opp gjennom hattehylla der ;) :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 de er nå beregnet for opp til 4000 watt, så jeg tror det går bra.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 4000watt på en 16 kvadrat? eller er det 20? 4000watt i et 12volts anlegg vil si omtrent 300ampere. da skal du opp i godt over 100kvadrats cu. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg