Stingah Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 herregud, hva er det dere beser etter? dette er en tråd om kassene. hold dere til topic eller la vær Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 de er nå beregnet for opp til 4000 watt, så jeg tror det går bra.. er den stumpen som stikker opp gjennom hattehylla der med gul kabelsko beregnet for 4000w ?? de gule kabelskoene passer kun 6kv jo?+ :eek: SORRY OT, men tenkte kanskje dette kunne være årsaken til at forsterkeren din brant på utgangen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 det er jordinga. og som sagt tidligere, så kan ikke dette være årsaken :) er ikke ot så fremt det er feilsøking på hva som kan være årsaken :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Når du lakker platene så legger du bare sparkel i øvegangene fra glasfiber duken, å pusser det jevnt der, så pusser du sponplatene med 120 papir feks sånn du får ripper i sponet sånn fylleren henger, så sprøyter du fyller øve alt til det blir jevnt å fint :D Sponet trekker nok til seg fylleren litt ibegynnelsen,, men er bare til å blande opp en litt kjokkere fyller å sprøyte litt mer lag, når dette er skikkele herder, så mattslipper du den bare, så er det klar te lakkering ;) edit: men der har støpt med glasfiber duk må du jo sparkle først med glasfiber å pusse det til du syns det er fint og jevnt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 jeps.. takk Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Viss du gjør det sånn, så bør du vente 2-3 dager ( ei helg) Fra du sprøytet fylleren til du mattsliper den, sånn alt fylleren får sjangs til å herde seg skikkele.. ;) jeps.. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Viss du gjør det sånn, så bør du vente 2-3 dager ( ei helg) Fra du sprøytet fylleren til du mattsliper den, sånn alt fylleren får sjangs til å herde seg skikkele.. ;) Men hos han jeg snakka med (på fargehandlen) så fikk jeg en universalgrunning han sa jeg burde bruke. Men grunning/fyller er jo ikke akkurat det samme... Tror da det burde gå med den universalgrunninga og. Bare kanskje må bruke 3 lag og pusse mellom hvert. kan selvfølgelig ikke sparkle oppå denne.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 går vel det og ;) Men hos han jeg snakka med (på fargehandlen) så fikk jeg en universalgrunning han sa jeg burde bruke. Men grunning/fyller er jo ikke akkurat det samme... Tror da det burde gå med den universalgrunninga og. Bare kanskje må bruke 3 lag og pusse mellom hvert. kan selvfølgelig ikke sparkle oppå denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Har du fått testet, noe anlegg nå snart eller? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 desverre! ikke fått den andre monoblokka. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 vet du når du får den a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 aner egentlig ikke. men fikk testa elementene i dag. en kompis kom med en forsterker! de spilte kjempebra. langt over mine forventninger! :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Hehe kult :) Har du gjort noe mer med det grunning/lakk prosjektet da? Show off`en på kassene? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 har ikke tid før etter jul, men har kjøpt inn alt jeg trenger.. sparkel, lakk osv :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 En liten oppdatering her.. Har sparkla, sparkla, sparkla og sparkla.. Og hjulpet meg selv med litt filler.. Her er i allefall ene kassa klar for siste pussing: Kommer et par bilder i morra.. Har skrudd inn elemtet i kassen når den er ferdig grunnet og satt inn i bagasjen.. Grunninga er offwhite og jeg syns faktisk dette var utrolig flott farge når jeg fikk den satt inn i bagasjen.. Så dette kan bli fargevalget.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg