Gå til innhold

Subkasser

Ranger emnet

Stingah

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de er nå beregnet for opp til 4000 watt, så jeg tror det går bra..

er den stumpen som stikker opp gjennom hattehylla der med gul kabelsko beregnet for 4000w ??

de gule kabelskoene passer kun 6kv jo?+ :eek:

SORRY OT, men tenkte kanskje dette kunne være årsaken til at forsterkeren din brant på utgangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du lakker platene så legger du bare sparkel i øvegangene fra glasfiber duken, å pusser det jevnt der, så pusser du sponplatene med 120 papir feks sånn du får ripper i sponet sånn fylleren henger, så sprøyter du fyller øve alt til det blir jevnt å fint :D Sponet trekker nok til seg fylleren litt ibegynnelsen,, men er bare til å blande opp en litt kjokkere fyller å sprøyte litt mer lag, når dette er skikkele herder, så mattslipper du den bare, så er det klar te lakkering ;)

edit: men der har støpt med glasfiber duk må du jo sparkle først med glasfiber å pusse det til du syns det er fint og jevnt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du gjør det sånn, så bør du vente 2-3 dager ( ei helg) Fra du sprøytet fylleren til du mattsliper den, sånn alt fylleren får sjangs til å herde seg skikkele.. ;)

Men hos han jeg snakka med (på fargehandlen) så fikk jeg en universalgrunning han sa jeg burde bruke. Men grunning/fyller er jo ikke akkurat det samme... Tror da det burde gå med den universalgrunninga og. Bare kanskje må bruke 3 lag og pusse mellom hvert. kan selvfølgelig ikke sparkle oppå denne..

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går vel det og ;)

Men hos han jeg snakka med (på fargehandlen) så fikk jeg en universalgrunning han sa jeg burde bruke. Men grunning/fyller er jo ikke akkurat det samme... Tror da det burde gå med den universalgrunninga og. Bare kanskje må bruke 3 lag og pusse mellom hvert. kan selvfølgelig ikke sparkle oppå denne..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

En liten oppdatering her.. Har sparkla, sparkla, sparkla og sparkla.. Og hjulpet meg selv med litt filler.. Her er i allefall ene kassa klar for siste pussing:

11.02.06%20017.jpg

Kommer et par bilder i morra.. Har skrudd inn elemtet i kassen når den er ferdig grunnet og satt inn i bagasjen..

Grunninga er offwhite og jeg syns faktisk dette var utrolig flott farge når jeg fikk den satt inn i bagasjen.. Så dette kan bli fargevalget.. :)

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider