Lars Erik Johannesse Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Detta blir vell bra detta basse? Lykke til videre og gleder meg til og se resultatet=) Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Hvor mange liter er denne kassa? Hva er høyde x bredde x lengde på den? Skal snart til å lage noe lignende selv. Kjenner motivasjonen steig betraktelig når jeg så dette. Godt jobbet. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 det er noen mnd. siden jeg gjorde de utregningene på en serviett + et program jeg fant på nettet.. hehe.. så de har jeg desverre ikke :s til å være aller første støyp er jeg kjempefornøyd. det jeg ha lært er at det lønner seg å være VELDIG nøye ang. bobler.. pga styrke og mindre sparkling.. og ikke bruke for tunge maskin-verktøy når man skal pusse.. tar fort litt for mye.. neste kassa jeg skal pusse ned blir alt for hånd. den jeg er ferdig med nå ble litt "grov" her og der. ikke utenkelig at jeg blir å pusse den litt mere før jeg hiver på lakken. setter forøvrig stor pris på innspill på hvilken farge jeg bør lakkere dem i. vil ikke ha noe som kræsjer fullstendig! legger ut bilde hvor jeg har koblet den i, alt er i orden. farga er grunninga. grunninga er offwhite, noe som jeg likte svært godt egentlig. ser jo såklart først nå at bildet ble veldig lyst. skal se om jeg ikke får tatt ett nytt i morra som man ser selva kassa litt bedre. :mat mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 dette ser lovende ut:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 meeget :) detta liker vi... er neste så jeg gleder meg til jeg skal begynne når jeg ser dette her :) Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 laker den i bilens farge eller en fin kontrast farge Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Vin rød :) Har jo blitt bra dette :thumb Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 flott å se at så mange liker det.. har nok bestemt meg for å lakkere de i samme fargen som plasten ellers i bilen.. grå Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Neeeeeiii (Aja. Smaken er som baken, noen lukter verre enn andre) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 hehe :p blir for voldsomt med en sånn kræsj tror jeg... må tenke her :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Er dem NØDT å være en ren farge. Tenk på den du. Sort med oransje striper (kankje ikke :op) Men uansett Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Litt photoshop her: skal prøve med litt flere farger... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Grei farge, men for lys. Prøv vin rød. ;) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Har nå ENDELIG bestemt meg for å ta samme grå-fargen som er ellers rundt i bilen.. Rødt inni bilen syns jeg ble harry.. :) Kan evt. sette noen røde lys for å tilfredstille dere :P Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 nice :) Bra å se at du begynner å bli ferdig! :P Ting Tar TID! Jeg er ferdig med kassa mi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg