overn Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 trenger noen svar på d jeg har lagt ut..spesielt om kjørecomputeren! Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Du har fått svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 trenger noen svar på d jeg har lagt ut..spesielt om kjørecomputeren! Jeg regner med at ingen svarer fordi de ikke vet, bedre med ingen svar enn feil svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overn Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 trodde folk hadde litt peiling/erfaring med sånt jeg.. Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 bare fordi det er et bilforum, betyr ikke det at alle her inne er eksperter på alt innen bil. skal du ha 100% svar, oppsøk eller ring verksted eller utsalgssted... Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overn Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 ville jo helst høre om noen hadde hatt dette problemet før..enten med kjørecomp eller døra på audi 90 Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hadde feil på kjøre-comp'n på gamle coupe'n min jeg, men gadd ikke gjøre noe med det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...