overn Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 trenger noen svar på d jeg har lagt ut..spesielt om kjørecomputeren! Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Du har fått svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 trenger noen svar på d jeg har lagt ut..spesielt om kjørecomputeren! Jeg regner med at ingen svarer fordi de ikke vet, bedre med ingen svar enn feil svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overn Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 trodde folk hadde litt peiling/erfaring med sånt jeg.. Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 bare fordi det er et bilforum, betyr ikke det at alle her inne er eksperter på alt innen bil. skal du ha 100% svar, oppsøk eller ring verksted eller utsalgssted... Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overn Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 ville jo helst høre om noen hadde hatt dette problemet før..enten med kjørecomp eller døra på audi 90 Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hadde feil på kjøre-comp'n på gamle coupe'n min jeg, men gadd ikke gjøre noe med det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overn Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hadde feil på kjøre-comp'n på gamle coupe'n min jeg, men gadd ikke gjøre noe med det... han jeg kjøpte bilen av sa d passa me s2 instrument i den..gjør d det? Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hadde jeg vist det hadde jeg svart, har ingen snøring derfor blir dette bare ett svada svar! Uten noe som helst mening :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 ville og foreslått å bruke 80/a4/s4 forumet eller audi diverse også, i og med at jeg så godt som aldri er på 90 forumet er vel ikke så mange 90er rundt om i landet heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Nei det tror ikke jeg heller.. Er sikkert ikke så mange som har vært bori dette heller desverre... Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overn Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 ingen som vet om et s2 instrument a? Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Lettere å få respons på VACN-forumet. Koster 400KR å bli medlem, men det er det jaggu verd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overn Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 driver.. men jeg har ikke nettbank å få betalt me..må vente på muttern..hehe (treig) Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Lettere å få respons på VACN-forumet. Koster 400KR å bli medlem, men det er det jaggu verd :) Helt enig! driver.. men jeg har ikke nettbank å få betalt me..må vente på muttern..hehe(treig) Jeg betalte med VISA. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg