Gå til innhold

Billige angeleyes ???

Ranger emnet

audi__a41.8t

Anbefalte innlegg

Tenkte at jeg skulle skaffe emg noen billige angeleyes lykter til januar, noen som vet hvor jeg kan få tak i dem ?? billigst mulig, vil helst at det skal være i en butikk i oslo/akershus . . eller om det er noen her som selger det ???

som sagt skal jeg ikke ha dem før i januar da , Hvis ingen har noen gratis da ,, he he... :thumb

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det skal jeg greie fint.... Gi meg en time eller to så skal du få alternativer!

OT: Er det du som bor i nærheten av Furuset eller no? Eller Hvertfall vært en del på McDonalds der i sommer bl.a?

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg greie fint.... Gi meg en time eller to så skal du få alternativer!

OT: Er det du som bor i nærheten av Furuset eller no? Eller Hvertfall vært en del på McDonalds der i sommer bl.a?

Jepp riktig det, bor på lindeberg jeg, er jo 50 meter opp i bakken ved mc donalds der....

hmmm..... Jobber du der eller ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, snakket med deg flere ganger i sommer... Har jobbet et annet sted fra september men! Husker kanskje meg du å! Kjenner ei som bor på Lindeberg begge to...

AHA , nå husker jeg deg, var du som gledet deg til og få golfen din eller hva ???? som hadde audi før og sånt !!!!!! så hva skjer a ?? fornnøyd med bilen eller ??? fikk lixom ikke sett deg etter du fikk bilen . .. . er fortsatt innom mcern av og til , men du er jo ikke der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det vettu, det er rett mann :)

Er VELDIG fornøyd med Golfen, men ting har blitt slik at jeg nå vurderer salg og at jeg heller kjøper en ny en til sommeren. Sikler litt på den nye GT'n bl.a Men tiden vil vise.... Må spare litt penger først!

Jeg jobber som sagt ikke der lenger da jeg ble flytta til en annen restaurant, men jeg jobber med saken for å komme meg tilbake igjen :) Vi får ta en vaskedag sammen snart da vettu, prate litt bil.... Så skal vi nok få ordna deg noen Engle Øyne også happyhappy

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det vettu, det er rett mann :)

Er VELDIG fornøyd med Golfen, men ting har blitt slik at jeg nå vurderer salg og at jeg heller kjøper en ny en til sommeren. Sikler litt på den nye GT'n bl.a Men tiden vil vise.... Må spare litt penger først!

Jeg jobber som sagt ikke der lenger da jeg ble flytta til en annen restaurant, men jeg jobber med saken for å komme meg tilbake igjen :) Vi får ta en vaskedag sammen snart da vettu, prate litt bil.... Så skal vi nok få ordna deg noen Engle Øyne også happyhappy

Den er grønn !! bare si ifra du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider