xcetera Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hva tror dere folkens? blir dette greit nok eller? Legger ut litt flere bygge bilder av grillen, men som sagt over: den er langt fra ferdig! Orginal Har fjernet emblemene Saget bort den "platen" som emblemet satt på med baufil. Bygget "firkantene" å la på glassfiber sparkel. Tusjet litt svart for å se hvordan det blir. Har ikke kommet lenger nå. men kommer mer. Er åpen for kritikk og ideer Siter http://www.teamreloud.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Den var ikke dum! Har vore inne på tanken før, men ikke prøvd.. Ser bra ut! Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcetera Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 er langtfra ferdig med den. regner med at hele kromlisten rundt blir fjernet å gjort noe fint der også. (det våkne øyet vil se at kromlista er ødelagt nederst til venstre :) Det er er litt kjipt er: dette er jo flatnose grill å min er halvsnute:) men men morro å gjøre litt å! Siter http://www.teamreloud.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Fiks svart rundt også, og gi til meg! ;) Jeg trenger svart emblemfri flatnose-grill.. :D Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 dama lager emblemfri halvsnutegrill til meg nå. blir kanskje ferdig i dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 dama lager emblemfri halvsnutegrill til meg nå. blir kanskje ferdig i dag :) fin måte for henne å betale for sengehyggen :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 fin måte for henne å betale for sengehyggen :P LOL :hammer :hammer :hammer Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 hvordan gjorde du d? har også tenkt på d, nå ahr jeg et slikt stygt merke i midten :S og racinggitter er ikke fint :( ...hmm... varmepistol+glassfibersparkel og lakk? :mat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 hvordan gjorde du d? har også tenkt på d, nå ahr jeg et slikt stygt merke i midten :S og racinggitter er ikke fint :( ...hmm... varmepistol+glassfibersparkel og lakk? :mat det er veldig få griller som ikke har søkk. den ovenfor her, er vel 81' DL grillen? jeg tror alle helsnute og halvsnute har søkk. for guds skyld ikke fjern fra en grill med søkk.. ser så jalla ut at det halve kunne vært nok! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ser ikke jalla ut det vis du gjør sånn je har gjort, sparklet igjen ALLE søkkene, masse arbeid men ble tøft, så satte je på merke fra V70 istedet, mye finere. men enig med DaButcher, vis du bare fjerner emblemet, ser det ikke mye pent ut, jeg får min del skulle egentli ha grillen min emblemfri men syns det ble får stusselig, derfor puttet jeg på merke fra v70 Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 jeg (altså dama :p) har fjerna søkka i alle rillene (plastsveising..) og lakkert alle listene foran rundt lyktene og grillen matt svart.. trur kanskje den blei ferdi i dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 da blir det nok bra:) er penest vis du ikke har søkkene der, Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcetera Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 la ut litt flere bilder av prosessen jeg. Siter http://www.teamreloud.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 jeg ville hevet på ny type emblem ejg også! vi skal være stolt over at vi kjører volvo! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Helt enig:) syns det ble tøft med merke fra v70, mye blankere å finere:) bilen min kledde det merket godt:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg