volvo@gutten Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 mye penere og ha ett merke fra en nyere volvo laste bil:) Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Jeg gikk motsatt vei, kjøpte bilen uten emblem, og nå har jeg emblem. Mye penere! :) Jeg har halvsnute, og det var søkk i grillen. Så, var ingen tvil om hva jeg måtte gjøre. BTW: Var ikke denne tråden 2 år gammel? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 mye penere og ha ett merke fra en nyere volvo laste bil:) Bilder? Syns det ser halvferdig og stygt ut uten vingen. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg