s2Anders Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Ja det er jeg og enig i.. :D Blir fler svarte biler der da.. ? ;) hehe.. Og ja som goLd sier, vi kommer... :) Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Jeg stiller hvis det blir noe treff...og kan dra med meg endel andre bimmersfolk ;) LIDL har vi vært før, men tror ikke det går like bra engang til. De tar dessuten lyset der på kvelden. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Lyst og trivelig! :wave . går jo som sagt an på esso'n på elve veien og! Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hegdal funker vel bedre? Hvordan er Nordbyen om dagen da? Blir jaga etter 23? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 heggedal er gromt.!! Nordbyen er vel heller håpløst tenker jeg!. om dagen går det jo men, litt tricky og få til noe liv på dagen vel! ELLER?dessuten er det jo masse biler parkert der. well Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Jeg stiller hvis det blir noe treff...og kan dra med meg endel andre bimmersfolk ;) LIDL har vi vært før, men tror ikke det går like bra engang til. De tar dessuten lyset der på kvelden. Lidl og lys! Tenker det ordner seg jeg ;) Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NapeR Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Komme nok me2.. Hadde vært morro detta! Hehe..må bare få bilen på veien igjen. etter en litt vell hard sladde kveld på heggdal her forleden :P Eller hva sier du goLd? Fått skaffa RS fanger som er hos lakkern nå i dette øyeblikk.. så håper bilen blir på veien iløpet av helgen ;) Siter X - 1990mod .::. Audi 90 Coupe 2.3 20v Quattro .::. X - 1991mod .::. Bmw 318i E36 .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Komme nok me2.. Hadde vært morro detta! Hehe..må bare få bilen på veien igjen. etter en litt vell hard sladde kveld på heggdal her forleden :P Eller hva sier du goLd? Fått skaffa RS fanger som er hos lakkern nå i dette øyeblikk.. så håper bilen blir på veien iløpet av helgen ;) hehehe.... Det var deg ja?? :P Vinduet ditt sto oppe btw! Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NapeR Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 hehe.. ja.. vindusheisen er ryki. Blir fikset nu det og.. er det ikke det ene så er det faen meg det andre! Får håpe på litt snø igjen snart da... hehe Siter X - 1990mod .::. Audi 90 Coupe 2.3 20v Quattro .::. X - 1991mod .::. Bmw 318i E36 .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hehe.. ;) Sier noe der.. Åssen vare inni bilen da? Var ganske så vått og godt den dagen :( Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Jeg stiller hvis det blir noe treff...og kan dra med meg endel andre bimmersfolk ;) LIDL har vi vært før, men tror ikke det går like bra engang til. De tar dessuten lyset der på kvelden. kremt, jeg og en til som jobber på stedet klarer vel å ordne lys... kremt vi kan vel få ordna det slik at vi tar ut de 3 store søppelbøttene og, slik at vi slipper noe særlig opprydning, dagener derpå... det er ingen vaktselskaper som har ansvar for å holde parkeringa der tom for biler, eneste som kan klage er vel snuten, men de eier jo ikke tomta, så no worries når det gjelder det....:eddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr_larsen Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 kremt, jeg og en til som jobber på stedet klarer vel å ordne lys... kremt vi kan vel få ordna det slik at vi tar ut de 3 store søppelbøttene og, slik at vi slipper noe særlig opprydning, dagener derpå... det er ingen vaktselskaper som har ansvar for å holde parkeringa der tom for biler, eneste som kan klage er vel snuten, men de eier jo ikke tomta, så no worries når det gjelder det....:eddie lys er verdens misten problem nå... klemme 5-6 i SD-skapet aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Mimre-treff på Lidl hadde vært bra! Prøve å få tilbake gatebilmiljøet som en gang var i ferd med å etablere seg:) Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jectson Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 kremt, jeg og en til som jobber på stedet klarer vel å ordne lys... kremt vi kan vel få ordna det slik at vi tar ut de 3 store søppelbøttene og, slik at vi slipper noe særlig opprydning, dagener derpå... det er ingen vaktselskaper som har ansvar for å holde parkeringa der tom for biler, eneste som kan klage er vel snuten, men de eier jo ikke tomta, så no worries når det gjelder det....:eddie jeg er ass butikksjef der, og et treff på kveldstid med lys er ikke noe problem. har vaktselskap, men jeg er 1. kontakperson hos dem Devil Siter Subaru Impreza WRX STi MY02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Fiiinè! Fiiinè!! ;) Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg