goLd^- Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Komme nok me2.. Hadde vært morro detta! Hehe..må bare få bilen på veien igjen. etter en litt vell hard sladde kveld på heggdal her forleden :P Eller hva sier du goLd? Fått skaffa RS fanger som er hos lakkern nå i dette øyeblikk.. så håper bilen blir på veien iløpet av helgen ;) den slædden ja, blei ikke så pent etterpå gitt, tok et par bilder mens bilen din ble snøddd ned innvendig jeg well (litt OT kanskje men... hvem liker vel ikke å se en lindende auda? ) jeg er ass butikksjef der, og et treff på kveldstid med lys er ikke noe problem. har vaktselskap, men jeg er 1. kontakperson hos dem Devil og velkommen til BF! faen meg på tide yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 den slædden ja, blei ikke så pent etterpå gitt,tok et par bilder mens bilen din ble snøddd ned innvendig jeg well (litt OT kanskje men... hvem liker vel ikke å se en lindende auda? ) Colaflaska som sto på panseret var kul da;) Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 isj da, den så lei ut. lykke til med fangern og sånn da Gold :) Men hadde jo vært morro med et aldri så lite vintertreff da. og esson er jo forsåvidt ingen dum idee. der har vi hvertfall lys og vi får lov å stå der bare vi ikke burner. eller har noen noe bedre idee? Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 som sagt, lidl får vi lov til å være, der har vi også lys. var forresten ikke min fanger som det var bilder av, den var naper sin. han kjørte litt vel hardt med coupe'n sin på hegdal... min fanger fikk brøyta fra seg på søndag den og, knakk litt av festet på innsida, men har lima alt sammen og skrudd fast fangeren igjen nå. Så nå er bilen på veien igjen (tom nyvaska) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Jess men disse planene høres jo bra ut.. :) Skal prøve og få lura meg ut jeg også da..! Lidl er bra det ja... :D De fleste vet vel også hvor det er også er det stor plass og lys som goLd og Jectson fixer... ;) Da blir det bra.. :thumb Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NapeR Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 takk for at du tok noen bilder goLd.. har helt glemt det jeg. Akkurat nå står bilen på bukk nede hos Solum. men den må vær ute derfra innen søndags kveld. og de på Larvik motor har gitt meg feil bærearm! den de har gitt meg har 2 bolter som fester bærekula, og den jeg skal ha har tre stykker! Så er vell tilfeldighvis ingen som har en slik liggende? hehe ;P må finne på noe lurt.. hehe ;) Siter X - 1990mod .::. Audi 90 Coupe 2.3 20v Quattro .::. X - 1991mod .::. Bmw 318i E36 .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr_larsen Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 den slædden ja, blei ikke så pent etterpå gitt,tok et par bilder mens bilen din ble snøddd ned innvendig jeg well (litt OT kanskje men... hvem liker vel ikke å se en lindende auda? ) og velkommen til BF! faen meg på tide yodude riktig, å se en AUDA lide er moro ahahahhaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 riktig, å se en AUDA lide er moro ahahahhaha hehe.. nåvel.. kjipe saker uansett :( Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathen Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 okey, men dette høres jo flott ut. mange gode ideer, men vi må bli enige om et sted og sånnt da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathen Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 okey, men dette høres jo flott ut. mange gode ideer, men vi må bli enige om et sted og sånnt da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Enig Mats!! men når ere egentlig folkens er klare a? :usa: noen nevnte romjula. men det hadde jo vært grom med et treff før jul og! yodude Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Vi tar nok turen hvis vi er velkomne og det kommer litt folk :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr_larsen Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 hehe.. nåvel.. kjipe saker uansett :( du kjenner meg, AUDA og Mit-i-bushen liker vi ikke aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Vi tar nok turen hvis vi er velkomne og det kommer litt folk :rolleyes: Er vel bare og komme det.. :thumb Blir vel en del som dukker opp hvis man avtaler en tid.. Jeg er med.. kan gjerne ta det i jula også for min del.. :) Det er ett fett.... :D Bare si sted og tid, and i'll maight bee there.. Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 du kjenner meg, AUDA og Mit-i-bushen liker vi ikke aneglsmili Men Honda har du en forkjærlighet til ;D hehehe Devil Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg