VTi Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg er ei barnerumpe :D Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splashmx6 Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 jada men når vi ikke kan noe annet hehe!!!! greit nok har 4hjulssving så den er ikke vanskelig å be på håndbrekket hehe Siter 1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car ...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::... Besøk http://www.mazda-ogn.org har hatt: Mazda 626 94 1.8 glx volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 om jeg fikser meg fri så kommer jeg nok med itr'n ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Ser bra ut dette :) , morro og fått til et treff.. Eller hva sier du FOBO? stille med Vinterbilen du! ;D Kamikaze-el-toro-japse Ala Mazda! :D Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr_larsen Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Får vel nesten ha en 4x4 som vinterbil da? DevilOg finne seg en annen morsom sommerbil da vettu..? eller hur Scoobydude? onfiredevi *håper på snø jeg da* m'm hehe ja du sier noe der onfiredevi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Bare så dere veit det, jeg kommer jeg også! Endelig noen som tar tak å prøver å få ordnet litt i larvik igjen. SÅÅÅÅ mange som er ute å "råner" i byen her , så burde det vel ikke være no problem å samle folket. Erre no snø den dagen, sørger vi for å ikke herje for mye ( der som bilane står i hvertfall) happyhappy Eller hva sier du , LEPPA?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr_larsen Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Bare så dere veit det, jeg kommer jeg også! Endelig noen som tar tak å prøver å få ordnet litt i larvik igjen. SÅÅÅÅ mange som er ute å "råner" i byen her , så burde det vel ikke være no problem å samle folket. Erre no snø den dagen, sørger vi for å ikke herje for mye ( der som bilane står i hvertfall) happyhappy Eller hva sier du , LEPPA?? vel, jeg klarer å stå stille på ett sted å ta piruetter jeg så trenger ikke store plassen jeg.. være med ditt svenska stål tenker jeg happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Blir bra det og samle miljøet igjen ja.. :thumb Er jo alltid morro med treff også treffer man jo alltids nye folk osv.. :) Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 lurer på det Mcdonalds brett trikset jeg.... .... PÅ SNØ! men får se om audi'n kommer ut den dagen da, lurer på å bare få parkert den der, sånn at den er der til pynt iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 den 455 lange og 175 breie svenske slådda mi trenger nok litt plass ja, men den går bra sidelengs også gitt :driving men som sagt tidligere snakk høyt om dette og få med kamerater og kjente! bare dra på bjønnefitta og varmedress hvis man fryser litt ;) :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr_larsen Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 lurer på det Mcdonalds brett trikset jeg.... .... PÅ SNØ! men får se om audi'n kommer ut den dagen da, lurer på å bare få parkert den der, sånn at den er der til pynt iallefall auda til pynt? wtf? hehe er vel en RA du kan komme med kanskje? spleise på prøveskilt den dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 tror sondre skaffer prøveskilter ganske greit jeg... Devil og FK dressen er fin i det være her gjerstad, du dukker vel opp med noe sånt noe du vel? :crazysant er vek kanskje dårlig med varme isolering i RA'n? for å spare noen usle kilo? brrr, får la audin stå å gå da, så blirre varmt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Neida, Ikke noen auda til pynt for mindel.. Devil Er bare enda mer morro og leke med når det er snö.. =) Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 hehe jeg stiller for fult i vinterbilen :driving Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 høres ikke trygt ut fobo :D må få til noe stort til våren og, noe i samme retning som et treff på nordbyen tidligere http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=15999 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=46907&highlight=larvik+25+september mange som skal sitte hjemme og gomle i seg juleribbe og andre rester fra julaften den 25 eller? :mat i så fall syns jeg disse burde skjerpe seg, ta hjula fatt og slure seg opp / ned / bort - til larvik :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg