saabowner Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Bmw´en min er ekstremt tungstartet på mårran etter å ha stått hele natta. Startmotoren går og går og går. Sånn som idag holdt jeg nesten på å gå tom for strøm fordi starteren var igang så lenge. Idet jeg trodde jeg var nødt å skyve den igang, ja da startet den såvidt. Hva kan det være? Har injection. Det hjelper forresten heller ingenting hvis jeg presser gasspedalen inn samtidig som jeg prøver å starte. Kan det være pluggene som bør skiftes? Fordelerlokk og rotor? Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Begynner starteren å bli dårlig? Går den saktere rundt enn den gjorde før? Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabowner Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 ikke når batteriet er fulladet. men etterhvert som batteriet tappes, går jo starterren naturligvis saktere og saktere rundt. men det virker som starteren en helt iorden. Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hadde akkurat samme prob på min 740 det var rett og slett fordelerlokket som hadde irra, så ta av det å inspiser! Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Batteriet? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Kan være greit å skifte plugger om det er lenge siden sist ja. Fordelerlokk, rotor og pluggledninger varer heller ikke evig. Ta med luftfilter og bensinfilter å om dette heller ikke er byttet i det siste. Da starter bilen greit igjen tenker jeg, å om ikke er det uansett ikke bortkastet å bytte dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Dersom det kommer svart eksos når bilen endelig starter,får den for mye bensin. Sjekk tomgangsregulator og gasspjeldbryter. Ligger på hver sin side av innsuget. Liksom en fremover og en bakover,hvis du skjønner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg