soNiXx Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Noe som kanskje mange Calibrafolk har lurt på før, iallefall fra Vestfold!. Naboen min, har en så si strøke Calibra. Jeg er ingen Opel fan, eller noe som helst tysk eller amerikansk. Smak og behag for og si det sånn, men denne Calibraen, er noe av det beste jeg har sett av Caliberaer!.. i Vestfold iallefall. Han er Polsk, og bor hos Samboeren sin som er Norsk, her i Stavern. Bilen er en Rød Calibra, med Polske skilter, og et ukjent bodykit (aldri sett tildigere) , Aluvinge som er montert så pent som det kan bli , men ikke med noen vanlige "Skruefester" Ned i bagasjeroms lokket, men ned i 2 Hull, der det går stenger ned, som er festet under bagasjeromet. Gitter i frontleppa, Side inntakene og på Bakfangeren.Trekt om med sort stoff rundt alle kantene, RECARO Stoler, Ukjent hvordan turbo som er montert, Trykkmålere ( og en haug andre målere ). Xenon lys, nye baklykter, 17" MOMO GT-R Felger, Ny radiator og Eksos (3,5") Godt noen polakker får seg god utdannelse og jobber Hardt!. Jordbærplukkere har vi nok av! Skal få knipset noen bilder av den før han setter den inn!. Noen andre fra Vestfoldsdistriktet som har sett denne? yummy Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 sett den mange ganger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turock Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Bilde! Siter * 95 Audi A6 2,6l v6 93 opel calibra 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 du får ta fram kamera og blitzen Siter bmw 320i pug 405D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 :pics Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 kunne da latt denne posten vente til du hadde ordnet bilde vel ? :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 kunne da latt denne posten vente til du hadde ordnet bilde vel ? :P men tar det så lang tid å ta et bilde a? syns denne posten har vært her ganske lenge jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 men tar det så lang tid å ta et bilde a? syns denne posten har vært her ganske lenge jeg.. nei sier du det... do i sense a S C A M ? :aug: aneglsmili Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg