Jens Kristian Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Har i det siste kjøpt gelcoat hjå biltema for 74,90 kr for ein boks på 250 ml.. Når eg kjøpte her om dagen hjå eit firma som driver med glasfiber støping betalte eg 62 kr + mva for reichold gelcoat pr. liter.. Så det er ganske dyrt hjå biltema på gelcoat ihertfall.. Etter litt feiling og prosjektering ser det ut til at eg snart får til veldig godt å støype... og eg har begynt å ta bilder no... Så det kjem kanskje noken trådar av meg seinare =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riskoker Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Takker for info!!!! Men hvor der det snakk om da? well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 firmaet har nok ikkje lyst til å senda i posten og dei har heller sikkert ikkje lyst til at altfor mange skal komma og spørra om å kjøpa.. men dei fleste har vel eit firma i nærheten?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg