MiNDFLaRe Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hallo, folkens! Noen som kunne være keen på et treff i nær fremtid¿ well Tenkte å være så frekk som å foreslå nå til helga... Vet det nærmer seg :crazysant , men vårt første treff trenger ikke drøye ut i de sene timer! Nøyaktig når og hvor, kan dere jo komme med forslag på her.. :pray Huyndai :pray Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Tja... Kan jo ikke si at dette ble den responsen jeg håpet på Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks85 Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 muligens det hadde gått ja, men er jo ikke særlig til respons her Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Nei...det er sant det.. Kanskje prøve noe på ny-året en gang... Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Nei...det er sant det.. Kanskje prøve noe på ny-året en gang... Oopppss - har blingsa over denne tråden jeg. Er klart med på et treff - men sånn rent praktisk snakker vi om nyåret for min del. Vet jo ikke hvor dere andre bor hen, men området Oslo - Lillestrøm - Drammen kan vel være greit ? (i hvertfall for meg) Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks85 Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Jeg er fra oslo så de stedene du foreslo passe jo meget bra Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Høres greit ut for meg og.... Bor nesten i Lillestrøm, så jeg er fleksibel Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 bump happyhappy Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg