hansa Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Har et sett med recaroseter som jeg gjerne skulle fått farga svart... Prøvde med vanlig tekstilfarge i vaskemaskina, men de tok ikke no farge. Er vel laget av no syntetisk stoff. Finnes det no man kan farge slikt stoff med? Har lest om en lakk man kan bruke på stoff, men husker ikke hvor jeg leste det :P Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Lakken du har lest om er høst sannsynlig den som finnes for skai og skinn. Den får du tak i hos Gasolin.no Å "vaskefarge" syntetisk stoff vet jeg ikke om går an. Spør på en stoff-forretning. Damene som jobber på slike steder har ofte vært der en mannsalder eller to. De vet nok det som er verdt å vite om stoff og tøy. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg