Gå til innhold

Det teiteste vi ser på biler er.....

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

- Volvo in sports på rustne gamle 240er! (ser like rævva ut selvom det er en 240 turbo)

- Folk som tror de er kule i stygge/udugelige biler (hmm, begynte plutselig å tenke på om det kan gjelde meg :rolleyes: )

- 7.5" utblås på 1.8turboen! (okay da, kanskje jeg overdrev litt, men pokker da, man kunne jo putte inn en hel loff... på tvers!)

Forresten så er en wonderbaum "lov", så lenge man holder seg til EN!! og ikke en hel klase..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Svære felger som viser små (rødmalte)bremsetromler bak.

jeg syns for min del at det er bedre med lakkerte bremsetromler enn stygge brune rustne tromler,så jeg kjører fornøyd fram og tilbake med mine rødlakkerte tromler bak,det har jeg gjort i over 1 år nå! og som RDL sa på en post tidliegere en gang, Lakker bremsetromlene og vær like kul som meg!!eller noe sånt. He he

IKKE MOBB TROMLENE MINE!!!!!!!! HE HE :D :D :D

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som blir litt teit er tromler i kombinasjon med anoreksia-felger. (Stoooore felger med tynne eiker.)

Vi må ikke bli så kuule at vi kun godtar skivebremser. Enig i det.

Jeg gidder ihvertfall ikke å bygge om Astroen min til skivebremser bak.

Røde tromler har den dog ikke, men det får bli smak og behag....

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som blir litt teit er tromler i kombinasjon med anoreksia-felger. (Stoooore felger med tynne eiker.)

røde tromler skal simulere porsche "big reds"bremser, kanskje..?

Hvite corolla/ camry med stålfelger og bestefar på tur er noe av det mest irriterende jeg opplever i trafikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke akkurat så alt for store felger jeg da!det er bare 17" men eikene er ganske tynne da! det er TSW hockenheim eller hva det nå heter!kan sikkert skaffe et bilde etterhvert hviss jeg får lånt meg digital kamera.fikk de foresten lagt på bilen i går!var en liten smule deilig og bli kvitt de stygge stålfelgene med piggdekk ja!!:) :D :)

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 1950 kg tunge Chevrolet Astro 96 modell bruker under 10 sek fra 0 til 100km/t med trommelbremser bak! Ikke noen ræser, men nok til å "dra skinnet av endel pølser!"

Dessuten virker det ekstra brutalt i en såvidt stor bil med høy sittestilling og greier.

Siden vi er på V8-forumet må vel også nevnes den hærskare av vanvittige amcars med trommelbremser både her og der som fortsatt i en alder av 30-40 år er istand til å matche akselrasjonen til div GTI-biler, porsche'r og det som værre er!

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Er ikke så mye svinger i statene da :)

spørs hvor i USA man er... men det er mange relativt rette veier ja.. kjøre rett frem i noen timer er forresten kjedelig.. ikke så rart at folk sovner.

Men, California har masse svinger... mulig det er grunnen til at det er så mange sportsbiler og "imports" der.

personlig så synes jeg at bremsetromlene heller kan beholdes sorte.. istedenfor i en skrikende farge.

tilbake til topic:

det ser litt dumt ut når folk har MA/ NAF og andre klistremerker som liksom skal betyde at de er forsiktige/gode sjåfører... mens de egentlig kjører forferdelig dårlig. (alltså midt i veien, slipper ikke folk forbi...gasser på når du prøver kjøre forbi etc..)

Hadde forresten med en svenske i bilen min nå i påsken.. og hun var overasket over hvor dårlige nordmenn var til å slippe forbi andre biler..absolutt null og niks hjelp til å kjøre forbi på rette strekninger... supersakte i svinger, og så gasse på når folk forsøkte kjøre forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det teiteste jeg ser er emblemtrimming! :)

Tja, men, sånn midt i landet i Usa så er det ikke så mye mere enn flatmark og rette veier. Men, på kysten, som f.eks California er det mye veier med svinger ved klipper osv.. :)

Når man har en kalipper / trommel i en farge som rød, blå, oransj, osv så er det jo for at folk skal se den lettere. Det er forsåvidt greit på sportslige biler med store bremser, men hvem faen vil skryte av bremsetrommelene sine?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider