Gå til innhold

Det teiteste vi ser på biler er.....

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

kke prat dritt om Carina!Det er den beste japse bilen ever

Humm... Det sier vel sitt..??

Det er jo ikke såååå harry,mer harry med sørstatsflagg i en volvo med hull i potta for å få "v8" lyd

SAnt nok.. Men harry er det uansett.. Er vel den mest benytta emblemstylinga til amc(k)arer - er det ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

OK....

Jeg har en 264 GLE...

Jeg har to eksosrør som stikker ut bak

Jeg har sørstatflagget follet fint ut i bakvinduet

Jeg har cherrypoppet i midskonsollen

Jeg har 6x10" i hattehylla

Jeg har Subs i bagasjerommet

Jeg har Crome Hjulbuer

Jeg har amcar front på bilen

Og etter å ha lest gjennom alle disse postene ble jeg sinsykt provosert!

hehe...

Skal det kanskje nevnes at jeg faktisk har en Ford 307 motor med 32v,haltech insprut, ramhorns, kvaskam, doble stempelfjører med litt div...

Og kan vel kanskje tilføye ca 340 hk...

Men bilen har en del sånne ting som dere kaller "treigt"

men når du ser på bilen min... så synes jeg faktisk dette passer den! OG ja... JEG ER STOLT AV BILEN MIN!

hehe....

Faktisk så stolt at jeg driver å lage en til!

Denne gangen med Chevy motor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så synes jeg faktisk dette passer den! OG ja... JEG ER STOLT AV BILEN MIN!

Det er hyggelig.. Jeg ville ha vært stolt av en hvilken som helst bil jeg hadde eid foutsatt at den ikke var orginal(det er for kjipt).. Men det er vel sikkert forstålig at det er en del som synes at bilen din er en harry nazikjerre..

Sørstatsflagg passer bare på nazitreff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må de regne med at andre mener hva de vil også.

Det med sørstatsflagg synes jeg blir feil fordi vi er rett og slett ikke i Sørstatene. Dessuten i en svensk bil(!)

Ofte tenker jeg: hva ville en amerikaner tenkt dersom han hadde kommet hit og sett meg/oss/dette nå?

Eller snu det hele på hodet: Hvis jeg hadde dratt til Sørafrika og oppdaget en masse negre der nede som gikk i hardangerbunad, sang viser på nynorsk og kjørte rundt i stylede Saab 99 med norske flagg i bakruta, ville jeg umiddelbart sett på de som litt - rare, eller hva?

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Eller snu det hele på hodet: Hvis jeg hadde dratt til Sørafrika og oppdaget en masse negre der nede som gikk i hardangerbunad, sang viser på nynorsk og kjørte rundt i stylede Saab 99 med norske flagg i bakruta, ville jeg umiddelbart sett på de som litt - rare, eller hva?

lollol Eg hadde tilbedt dei. beer

Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt.

Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men sørstats flagget har litt mer mening enn det norske flagget da. det betyr jo "NED MED NIGGERE" for å si det brutalt

og at man er en cowboy, selfølgelig passer det bedre i amcars, spes hotrods. men den volvoen hotrod snakker om som går i kr.sand, den er jo tøffere enn alle de andre volvoene her :P

selv om det er litt ironisk

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også mange sider ved USA. Så kanskje synes noen jeg kaster stein i glasshus her. Men for meg går det likevel et skille mellom bilhobbyen og "resten" av USA.

Noen ganger ser man artikler i Amcar med "sanne USA-entusiaster". Typer med flipperspill i stua, Cola-kjøleskap, hele huset ombygd fra 220 til 110 Volt strøm, westernskjorte med hvite frynser, sørstatsflagg på flaggstanga (ja, jeg har sett det også!) osv osv.

På ene siden kan man beundre de. Omtrent som Cowboy-Laila. De lever helt ut sin smak uten å ta hensyn til omgivelser. Egentlig en positiv egenskap.

På den andre siden blir det fort litt parodisk. Når mennesker så fullstendig tilber et eller annet, det være seg religion eller et styresett. blir jo resutatet det stikk motsatte av individualisme, som USA er en eksponent for.

Gjort med måte blir det kanskje mer stil? Etpar boots her, en tøff bil der, skjorta kan godt være western, men kanskje en enkel Wrangler istedefor? Lese litt CNN instedefor Verdens-Navle-Dagbladet osv osv.

Smaken er som baken, selfølgelig. Mange av disse "raringene" er helt sikkert kjempekoselige og generøse mennesker, så egentlig skal de bare fortsette som før. Det frisker opp!

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Essex

ganske få spreke biler som leveres med tromler bak da men :D

Har trommelbremser bak jeg..og den gjør 0-100 på 4,7 sek..

Orginalt!!

Hvor mye gjør din det på forresten..ikke spydig ment..

Synes bilen er rå, og er nysgjerrig!!

Mvh Geir

'05 Audi A6 TDI

- x '03 Audi A4 TDi Q S-Line

- x '91 Audi S2 Coupe

- x '91 mod. GMC Syclone

- x '92 BMW 520i 24v

Lenke til kommentar
Del på andre sider