Gå til innhold

Superleggera III

Ranger emnet

DenimblåTT

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har erfaring med denne felgen?

OZ Racing Superleggera III

3-delt splitfelg skrudd sammen med titanskruer og fåes i dimensjoner fra 8x18" -> 10x20"

Driver å vurderer å bestille de felgene da jeg ikke får de jeg først hadde bestilt.

2superlegiii.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

OZ er kvalitetsprodukt såvidt jeg vet...

Ja, har hatt Superturismo før og fattern har det nå på bilen sin og er kjempefornøyd. Tipper jeg bestiller dem på mandag...må ha ting klart til sommeren starter vettu :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DenimblåTT

Hei

Noen som har erfaring med denne felgen?

OZ Racing Superleggera III

3-delt splitfelg skrudd sammen med titanskruer og fåes i dimensjoner fra 8x18" -> 10x20"

Driver å vurderer å bestille de felgene da jeg ikke får de jeg først hadde bestilt.

2superlegiii.jpg

Lekkert!! akkurat sånn en kant skal være.. Regner med at du kjører 10x18/19 i kombo med flatt sener. Noe alla frank sin TT :)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andy: jeg tror også de blir da, italiensk kvalitet er ikke det dummeste du kan velge...

pIMp: "kombo med flatt sener" <-- hva betyr det? nå føler jeg meg lite kunnskapsrik :/

Jeg tror det blir 9" foran og 10" bak i 18". Samma som Frank hadde. Dekka er 225 foran og 255 bak, de har jeg fått allerede.

Jeg tenkte litt på 19" også men tror det blir litt for stort for den lille bilen min :D

Jonte: Veil. pris er:

9x18" - 9550,- + mva

10x18" - 9995,- + mva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andy: jeg tror også de blir da, italiensk kvalitet er ikke det dummeste du kan velge...

pIMp: "kombo med flatt sener" <-- hva betyr det? nå føler jeg meg lite kunnskapsrik :/

Jeg tror det blir 9" foran og 10" bak i 18". Samma som Frank hadde. Dekka er 225 foran og 255 bak, de har jeg fått allerede.

Jeg tenkte litt på 19" også men tror det blir litt for stort for den lille bilen min :D

Jonte: Veil. pris er:

9x18" - 9550,- + mva

10x18" - 9995,- + mva

Flatt senter=brei kant :) Hvis du er med.. Sånn at senteret komme så langt inn som mulig og kanten blir breiere.. eller.no sånt.. onkel tom måler det opp for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Flatt senter=brei kant :) Hvis du er med.. Sånn at senteret komme så langt inn som mulig og kanten blir breiere.. eller.no sånt.. onkel tom måler det opp for deg :)

Ahh... nå er jeg med. Mener du å forandre på innpresset da. Det må jeg spørre om. Har bestilt felgene hos Jørgenrud (http://www.jorgenrud.no)

Brei polert kant har jeg sans for :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh... nå er jeg med. Mener du å forandre på innpresset da. Det må jeg spørre om. Har bestilt felgene hos Jørgenrud (http://www.jorgnerud.no)

Brei polert kant har jeg sans for :D

jepp.. jeg vet ikke helt hvordan det gjøres men du kan måle inpresset som er minimum(eller maksimum det glemmer jeg alltid). Da vil du få en sykt brei kant. ;) Onkel tom fikser dette, men det er det sikkert flere andre som kan også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider