Propellue Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Som overskriften sier så blir jeg frustrert av dette avsindig dårlige spillet.. Herregud!! Er det mulig å klare å lage noe så elendig av et så genialt konsept!?!? Det er jo underground, bare enda dårligere.. Greit nok at grafikken er bra, og at det skal være et arcade spill. Men det får da være grenser. Det er grusomt kjedelig også Uff! Hold dere unna dette spillet.. Jeg sløste bort 3 dager av mitt dyrebare liv på å laste det ned og angrer som bare det. Hvertfall ikke sløs bort noe penger på det. Sorry hvis jeg brøyt forumregler, men jeg bare måtte få det ut.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 For det første må jeg nok si meg uenig. Og for det andre finnes det allerede en trår for dette spillet som du kan si din mening/meninger. Mvh Porsta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 jeg syns spillet er bra jeg ! greit de kunne hatt med fler biler, og mer styling ++ men alt i alt ett helt greit spill for meg :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Syns det er bra spill jeg og, men selvfølgelig veldig arcade da. Sett opp en poll på om spillet er bra middels bra osv? Hadde vært morsomt og sett Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Er jo meget bra spill dette !!! Bra biler (5 x Porsche), bra grafikk, bra politier, bra allting (kanskje ikke stylingen). Greit og spille, mye action. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jeg har dette spillet og er strålende fornøy! syntes det fortjener vær bidige krone. også ps. det er en nfs mw tråd frafør;) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jeg er også godt fornøyd med spillet, jag hadde gledet meg lenge til det kom og jeg er fornøyd etter å ha kjøpt det. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Stylingen i Underground spillene hadde kanskje godt utvalg, men det så jo forjævelig ut. Men i Most Wanted er det litt mindre styling, men i gjenngjeld ser det mye bedre ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 jeg er fornøyd jeg og..men ikke heilt: * når du kommer til en sving..å svinger mens du gir gass, hvorfor får ikke den opp farta? men beholder farta, eller minker..idiotisk.. * I første giret..kjør i 10mph..hva skjer når du slipper gassen? den bremser automatisk? hva faen? menmen..spillet er underholdende da Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Jævlig motorbrems :) Ellers kan jeg nevne at jeg sletta spillet etter 2 dager, smak og behag. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Jævlig motorbrems :) Ellers kan jeg nevne at jeg sletta spillet etter 2 dager, smak og behag. ja må no være noe de har tenkt ut av å kikke på LFS kanskje i fylla en gang elr no.. har en ting til som er latterlig.. den som følger mg lissom i et race og han kræsjer no orntli i et hus å stopper fra 200km/h rett ned til null.. tar han faen ikke mer enn 4-5 sekunder så er han innpå mg SELV om jeg holder samme farta.. well strammer han strikken hver gang han kræsjer eller well Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hehe, vet.. Litt rart, det er den catchup greia. :mat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Jepp, en bil satte seg fast her, eller, kjørte i en vegg, rygga tilbake, i veggen igjen osv. Sto der å så på den i 1 minutt, så stakk jeg av, tror du ikke den "plutselig" lå rett i ræva på meg igjen? Såfort den forsvinner fra radaren, så blir den tryllet frem til "kanten" av radaren igjen.. wee... Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Spiller dere spill for å finne feil? Eller spiller dere spill fordiat det er morsomt? Jeg synes det er et utruli morsomt spill, og jeg liker det veldig godt. Det som er litt kjipt er at det kom mitt i eksamensperioden :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Såfort den forsvinner fra radaren, så blir den tryllet frem til "kanten" av radaren igjen.. wee... Har lagt merke til det samme. Det meste jeg har ledet med er mer enn 1000meter for å si det sånn. Jeg ligger i 300+++km/t og ser denne pila kommer nærmere, nærmere og nærmere. Titter opp på antall meter jeg leder med og jaggu teller ikke den VELDIG fort nedover. Men enkelte ganger, da det skjer deg kan de bremse ned for å "vente" på deg. Det som også har irritert meg voldsomt i det siste er, du tar innpå de 3 foran deg, du kommer i høy hastighet bakfra og hva gjør den bakerste bilen? Jo, den BRÅBREMSER! Like wtf? Man begynner også å stusse da en jævla Punto tar meg igjen på langstrekka da jeg kjører Vetta og har 320++km/t. Men alt i alt, er jo underholdene. Spesielt med tanke på snuten. ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg