Ayapuri Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Spiller dere spill for å finne feil? Eller spiller dere spill fordiat det er morsomt? Er vel ikke feil. Catchup har de som laget spillet lagt der med hensikt. Er vel heller frustrasjoner ;) -edit- Noen leter vel etter bugs. Bare deler min frustrasjon jeg :P Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Uff! Hold dere unna dette spillet.. Jeg sløste bort 3 dager av mitt dyrebare liv på å laste det ned og angrer som bare det. Hahaha, kastet bort 3 dager av ditt dyrabare liv, du vet at du ikke behøver å sitte foran skjermen og nistirre mens du laster ned ting. Devil Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Hahaha, kastet bort 3 dager av ditt dyrabare liv, du vet at du ikke behøver å sitte foran skjermen og nistirre mens du laster ned ting. Devil HAHAHAHAHAHAHA :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 sysn spiler er artig og underholdene jeg. skulle det vært helt realistisk så hadde nesten blitt litt kjedlig. thenk dag alle de lyktestolpene du kjører på. eller for å ikke snakke om alle du fortaus kantene du sladder på? eller alle de stor hoppa. hvor det meste av bilen skulle ha vært borte? :bump Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 sysn spiler er artig og underholdene jeg. skulle det vært helt realistisk så hadde nesten blitt litt kjedlig. thenk dag alle dy lyktestolpene du kjører på. eller for og ikke snakke om alle du fortaus kantene du sladder på? eller alle de stor hoppa. hvor det meste av bilen skulle ha vært borte? :bump Er vel smak og behag, men jeg synes det hadde blitt kulere om det var realistisk :) Så hadde det faktisk gått på ferdigheter om man kom først i mål eller ei! Holde tunga beint i munnen for å unngå lyktestolper osv. Kjøringa skulle blitt som i StreetLegal Racing :D 1 krasj og bilen din blir vridd rundt til fillebiter. Så må den bygges opp igjen :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Jeg er faktisk enig i det du sier. men jeg trur at det selger bedre sånn som det er. en at man må bygge opp bilen å slik. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 seriøst..jeg holder på å klikke banan på ditta h***spillet..kommet mg på BL 6...og mangler en sånn bounty..og no har jeg vært busted 4 ganger :deng like før tastaturet fløg i natt..disse jævla suvene kommer jo i hytt å pine flygendes mot meg jo ..menmen Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Testa dette spillet på ps2 og det var rett og slett en forferdelig opplevelse. Jeg ble sykt skuffa av den dårlige grafikken:( Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Testa dette spillet på ps2 og det var rett og slett en forferdelig opplevelse.Jeg ble sykt skuffa av den dårlige grafikken:( Enig idet jeg også. mista litt lasta det ned på pcen mens jeg venta på og få det til ps2. når jeg endelig fikk det i posten og skulle prvøe det ble jeg skuffa. grafikken er sååå mye dårligere enn på pc! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MuD Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Testa dette spillet på ps2 og det var rett og slett en forferdelig opplevelse.Jeg ble sykt skuffa av den dårlige grafikken:( det er no ingen overraskelse det er jo ps2 :hammer på pc er det ganske bra grafikk! og eg syntes selve spillet var ganske bra og, endelig litt skikkelige biler! endelig har det tatt vekk den stygge Nissan skyline! Siter 1996 Mercedes-Benz E320 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Kjøringa skulle blitt som i StreetLegal Racing :D 1 krasj og bilen din blir vridd rundt til fillebiter. Så må den bygges opp igjen :) Slik er det vel i 2ern og. Kjøpte det i forrige uke. Er helt sinnsykt hvordan de bilene herpes. Lav Golf-klon med 19" og masse plastikk, opp på fortauskant, og fangeren faller av... DET er realisme! det er no ingen overraskelse det er jo ps2 :hammer på pc er det ganske bra grafikk! og eg syntes selve spillet var ganske bra og, endelig litt skikkelige biler! endelig har det tatt vekk den stygge Nissan skyline! Kunne vel beholdt Skylinen... OK, den er ikke verdens peneste, men den går iallfall myye bedre enn en feminin Mercedes CLK... :P Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MuD Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Slik er det vel i 2ern og. Kjøpte det i forrige uke. Er helt sinnsykt hvordan de bilene herpes. Lav Golf-klon med 19" og masse plastikk, opp på fortauskant, og fangeren faller av... DET er realisme! Kunne vel beholdt Skylinen... OK, den er ikke verdens peneste, men den går iallfall myye bedre enn en feminin Mercedes CLK... :P hehe, tviler att den går noe fortare enn Mercedes SL65 AMG eller Mercedes SLR McLaren ;) Siter 1996 Mercedes-Benz E320 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 For dere som har Need For Speed på PS2, har dere lagt merke til at spillet hakker noen ganger? Det er ikke så ofte det skjer, men det blir noen ganger når det er mye som skjer for eksempel i en politi jakt. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 For dere som har Need For Speed på PS2, har dere lagt merke til at spillet hakker noen ganger?Det er ikke så ofte det skjer, men det blir noen ganger når det er mye som skjer for eksempel i en politi jakt. å ja tro meg! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 seriøst..jeg holder på å klikke banan på ditta h***spillet..kommet mg på BL 6...og mangler en sånn bounty..og no har jeg vært busted 4 ganger :deng like før tastaturet fløg i natt..disse jævla suvene kommer jo i hytt å pine flygendes mot meg jo ..menmen Følg masse med på karte når de kommer og bruk speedbreaker slik at du rekker å styre unna de svære suvene. Og husk og slå av auto save slik at man bare kan loade tilbake hvis man blir busta. ;) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg