Wrasko Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Vel, catchup kan man slå av... Så det så... Catchup er laget for at elendige sjafører skal ha mulighet til å komme i mål ca likt som de andre bilene :p.. Noen som har fått høyere heat lev enn 4? Har aldri fått det jeg :( Kjedelig.. Og hvor blir det av han Cross? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Vel, catchup kan man slå av... Så det så... Catchup er laget for at elendige sjafører skal ha mulighet til å komme i mål ca likt som de andre bilene :p.. Noen som har fått høyere heat lev enn 4? Har aldri fått det jeg :( Kjedelig.. Og hvor blir det av han Cross? Jeg har fått litt mer enn 4. Man før høyere heat level jo mer du kommer ute i spillet. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Vel.. Er på blacklist 3.. Så burde jo kunne få høyere snart :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MuD Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Vel, catchup kan man slå av... Så det så... Catchup er laget for at elendige sjafører skal ha mulighet til å komme i mål ca likt som de andre bilene :p.. Noen som har fått høyere heat lev enn 4? Har aldri fått det jeg :( Kjedelig.. Og hvor blir det av han Cross? hvordan slår man av det da? i career-mode altså! eg har hatt heat level heilt opp på 6, og det var eit sant helvete! heat level 5 da kommer cross med corvette-troppen sin! Siter 1996 Mercedes-Benz E320 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Jeg har level 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 dette med bremsinga til motstanderene er sinsykt iriterendes. har ikke talll på hvor mange ganger unnamanøveren min har gått til h....... pga at de ikke tør og kjøre forbi biler i full proppel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Noen som har opplevd heat level 7? (black edition)Gå inn på challenge, så helt i bånn,der er det en spesial for black edition..Supercharga SUV`r,og bare SUV`r...Kjører en camaro hvos jeg ikke husker helt feil.. Og hva skjer med at helikoptere skal være tøff i tryne?driver å presser meg,stuper ned mot meg på highway`n jo. (lagg`n på Ps2 er utrolig irriterende! ) Og hvorfor taper man så utrloig mye fast ved å bruke speedbreak? Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 skru av catchup så slipper dere at bilene tar dere igjen så fort :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MuD Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 skru av catchup så slipper dere at bilene tar dere igjen så fort :) ja men hvordan gjør man det på pc? har alltid hatet catchup, samme med Street Racing Syndicate hadde man kunne skru det av så kunne det ha vore eit bra spill! men dei må ødelegge det :deng Siter 1996 Mercedes-Benz E320 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 catchup på srs? Aldri lagt merke til.... Sjekk i options etc.. Husker ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Jeg vil også ha av catchup! Irriterende som faen. Synes også grafikken er dårlig, nå spiller jeg på 82" lerret (PS2) Veldig skummelt når man ikke ser om det er en bil eller en postkasse som er foran osv.. men blir vane sak. Artig spill, de burde belage seg på litt mer realisme fremover synes jeg! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Syntes ikke heat lvl 7 var så vanskelig. Heat lvl 6 er vanskeligere. Er bare å holde hodet kaldt og pløye ned røde trekanter Devil Tror ikke man kan skru av catchup i career mode. Ihvertfall ikke på pc. Mener selv at jeg hadde mer problemer med visse Puntoer enn BmWen til Razor(min). damndamn Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hvordan fikk du Heat Level 6 ??? Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hvordan fikk du Heat Level 6 ??? Det finner du ut etterhvert :crazysant Hvor langt har du kommet forresten? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 På Career mode (PS2) er jeg på 46 % (PC 2 %) og på Challenge Series er jeg på 31 (PS2) og 14 (PC). Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg