Gå til innhold

Need for speed most wanted frustrasjon

Ranger emnet

Propellue

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, catchup kan man slå av... Så det så... Catchup er laget for at elendige sjafører skal ha mulighet til å komme i mål ca likt som de andre bilene :p..

Noen som har fått høyere heat lev enn 4? Har aldri fått det jeg :( Kjedelig.. Og hvor blir det av han Cross?

Jeg har fått litt mer enn 4. Man før høyere heat level jo mer du kommer ute i spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, catchup kan man slå av... Så det så... Catchup er laget for at elendige sjafører skal ha mulighet til å komme i mål ca likt som de andre bilene :p..

Noen som har fått høyere heat lev enn 4? Har aldri fått det jeg :( Kjedelig.. Og hvor blir det av han Cross?

hvordan slår man av det da? i career-mode altså! eg har hatt heat level heilt opp på 6, og det var eit sant helvete! heat level 5 da kommer cross med corvette-troppen sin!

1996 Mercedes-Benz E320 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd heat level 7? (black edition)Gå inn på challenge, så helt i bånn,der er det en spesial for black edition..Supercharga SUV`r,og bare SUV`r...Kjører en camaro hvos jeg ikke husker helt feil..

Og hva skjer med at helikoptere skal være tøff i tryne?driver å presser meg,stuper ned mot meg på highway`n jo. (lagg`n på Ps2 er utrolig irriterende! ) Og hvorfor taper man så utrloig mye fast ved å bruke speedbreak?

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skru av catchup så slipper dere at bilene tar dere igjen så fort :)

ja men hvordan gjør man det på pc? har alltid hatet catchup, samme med Street Racing Syndicate hadde man kunne skru det av så kunne det ha vore eit bra spill! men dei må ødelegge det :deng

1996 Mercedes-Benz E320 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha av catchup! Irriterende som faen. Synes også grafikken er dårlig, nå spiller jeg på 82" lerret (PS2) Veldig skummelt når man ikke ser om det er en bil eller en postkasse som er foran osv.. men blir vane sak. Artig spill, de burde belage seg på litt mer realisme fremover synes jeg!

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke heat lvl 7 var så vanskelig. Heat lvl 6 er vanskeligere. Er bare å holde hodet kaldt og pløye ned røde trekanter Devil

Tror ikke man kan skru av catchup i career mode. Ihvertfall ikke på pc.

Mener selv at jeg hadde mer problemer med visse Puntoer enn BmWen til Razor(min). damndamn

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider