Ayapuri Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 På Career mode (PS2) er jeg på 46 % (PC 2 %) og på Challenge Series er jeg på 31 (PS2) og 14 (PC). Ennå leeeenge igjen, så du kan ta det helt med ro ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 OK, men jeg spiller det hver dag, så kanskje snart... Og jeg startet på PS2 3/12, så 46 % på 2 dager... Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Tror 4x4 er en stor fordel når man begynner å få heat lvls over 4. Rimelig irriterende med rwd og bare spinne uten å få noe fart opp til 100 når det er masse politi overalt. Jeg brukte renault clio v6 til race og impreza til pursuits. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Tror 4x4 er en stor fordel når man begynner å få heat lvls over 4. Rimelig irriterende med rwd og bare spinne uten å få noe fart opp til 100 når det er masse politi overalt. Jeg brukte renault clio v6 til race og impreza til pursuits. vel..det er delte meininger om..greit nok når du for full stop..men ellers.. liker corvetta mi som klare fint 215mph yodude da kommer ikke dem så lett innpå.. men ..MEEN..de jævla suv`ane :deng Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Heat lvl 6 er vanskeligere. Jeg har kommet noen å 70 prosent og har bare å kjøre mot blacklist #2 og ennå ikke opplevd over heat 5..(bortsett fra på den ene challengen...) Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Tror 4x4 er en stor fordel når man begynner å få heat lvls over 4. Rimelig irriterende med rwd og bare spinne uten å få noe fart opp til 100 når det er masse politi overalt. Jeg brukte renault clio v6 til race og impreza til pursuits. vel..det er delte meininger om..greit nok når du for full stop..men ellers..liker corvetta mi som klare fint 215mph yodude da kommer ikke dem så lett innpå.. men ..MEEN..de jævla suv`ane :deng 4x4 har mye bedre handling enn RWD i bortimot alle situasjoner ingame, og er, som Tarasque sier, mye bedre å ta løs med når du setter deg fast eller mister all fart. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg har kommet noen å 70 prosent og har bare å kjøre mot blacklist #2 og ennå ikke opplevd over heat 5..(bortsett fra på den ene challengen...) Det kommer det kommer ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 EA suger, de gir ut samma spill hvert år med nytt cover, og ingen merker noe?!? jeg prøvde det litt i en butikk. 5 minutt, det holdt :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 EA suger, de gir ut samma spill hvert år med nytt cover, og ingen merker noe?!?jeg prøvde det litt i en butikk. 5 minutt, det holdt :) Må spille litt for at det skal bli bedre da. Men realismen suger selvfølgelig. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Heat lvl 6 er vanskeligere. Nå må jeg si meg helt enig..var ikke den enkleste turen jeg har vært med om...Men er maks fornøyd med spillet...riktig tid å bli ferdig..akkuratt tid til å lese på eksamen :D Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-dude Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Er det bare jeg osm har problemer når SUV'ene kommer? virker som om hver eneste gang de kommer er de bare ute etter å drepe meg, hardt og brutalt.. Spiller dette på Xbox selv, for å få bedre følelse med bilen og kontrollen. Tror jeg er nede på blacklist 11 nå.. Kjører SS'n , fully pimped! ( så mye jeg kan ihvertfall :D ) Siter Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Det kommer det kommer ;) Ett litet spørsmål til: kommer det i Career mode eller er det bara i Challenge series ??? Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ett litet spørsmål til: kommer det i Career mode eller er det bara i Challenge series ??? career mode komme de iallefall.. du sernår du er på heat level 4..da kommer dem etterhvert mot deg Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ett litet spørsmål til: kommer det i Career mode eller er det bara i Challenge series ??? kommer i career mode ;) gidder ikke å si mer hehe. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Har nå riktignok bare prøvd detta spillet hos en venn, og synes at det egentlig er skitfett! Det som jeg syns drar alt i bånn er realismen. Men jeg er vant til LFS, så det er nok bare meg...:P(prøv å kjør 300km/h i en murvegg på lfs, rygg ut igjen og hold samme fart. for jo, det går, eh, nei det gjør det ikke.... blah ) EDIT: Leif var innom her et-par turer ja... Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg