RaCk Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 http://www.lambolounge.com/Building_Notes/Door-wings/Honda%20CRX%20Lamborghini.jpg Trenger noen som kan bygge slikt proffessionelt. Pris spiller ingen rolle i første omgang. Dette blir vinterprosjekt hvis det lar seg gjennomføre. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 No problemo, det eneste som er noe kødd er å finne/lage et hengsel som er sterkt nok... Sånt ordner vi:) Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 1: Skru av dør. 2: kutt av originale hengsler. 3: Finn nye hengsler (evt snu de gamle?), og sveis dem fast i bil\dør. 4: ta vekk original lås og alt det der og fiks noe nytt som holder døren på plass i lukket stand. 5: Tut å kjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by Robert 1: Skru av dør. 2: kutt av originale hengsler. 3: Finn nye hengsler (evt snu de gamle?), og sveis dem fast i bil\dør. 4: ta vekk original lås og alt det der og fiks noe nytt som holder døren på plass i lukket stand. 5: Tut å kjør. 6: god kjenning ??? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by LilleGud 6: god kjenning ??? 7: Ikke bry deg om punkt 6:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Haha.....:D:D:D Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 og vitsen var? har sett noen golfer (av alle biler) som har gjort slik, og det ser jo !!!?%&¤#") fælt ut.. hehe min mening.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Kan vel kanskje være greit ved parkering.. På en liten parkeringsplass med en lav bil på hver side? Det er nok det som er poenget med hele greia tror jeg:rolleyes: Bare derfor dem gjorde det:rolleyes: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Henselet som holder den døra må vel først svinge døra litt ut før den går opp? Ellers vil jo innsidnen av døra skrape mot øvre dørkarmen på vei opp. Jeg hadde sett for meg en slags kraftig "skrue" der døra hadde skrudd seg litt utover samtidig som den svingte opp. Dessuten må det være en form for gassdempesystem el. da bildører har en tendens til å veie noen kilo? Eller kanskje en elektromotor med litt utveksling for å øke kraften, som dørvrideren setter igang? Vindusviskermotorer er ganske sterke(?) Bare noen løse tanker. Jeg hadde ikke gått på noe sånt. Liten effekt ift innsatsen. Særlig når dørene er lukket :) Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pike Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 får kjøpt komplette sett i sveits og tyskland.koster ca 1100 euro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 vel. :) Jeg mener dette seriøst. Har mailet en del med Hamann Motorsport og hørt om dem kan gi meg noen "tilbud" på dette. Det blir jo uansett billigere enn å gjøre det i norge. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Er dette en plan du faktisk skal gjennomføre? For når du skriver at du har en Honda CRX custom MKII <--er ikke noe gloff da??, så bare lure jeg... skal du degradere en til en gloff?? Skriv ed9 eller gen 2 i det minste... *sukk* Har hørt priser på opptil 50k for å få ordet disse dørene jeg.. aner ikke fra hvor. Kan prøve å grave litt.. Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 jeg har gjennomført alt det andre jeg har sagt jeg skal gjøre. :) Så hvorfor ikke dette også? Jeg har veldig lyst til dette. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 For og kjøpe et komplett ombyggins sett er det bare og kontakte "DeCaH". Det er et firma i USA som hevder at kittene de selger gjør at du uten sveising eller kutting og bare på et par timers montering får slike lambo dører. Hvis du er stiv i Engelsk er det bare og ringe 0018 973 746 7624 De skal også ha en nettside men jeg har ikke søkt etter den. Lykke til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Decahs webside Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg