subarualfen Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 hallo! eg har nå lurt litt på og lage meg sidepipes på subaruen! det er en 1,8 boxer motor i denn! og synst det er ganske rå lyd med eksos lekasje well ! menn er det virkeligt lov og lage seg sidepipes! Eller er biltilsynet så kørka at eg ikkje får skjilter på denn med det?! er en 85modell stasjonsvågn foresten:P! er det noen som har svar på dette?! håper på svar yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 utløpet må være minst 30 cm bak bakerste åpning i karosseriet (cabriolet/dør/vindu man kan åpne) og det må stikke utenfor kanalen Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 så røra må stikke utenfor kanalen med et par cm! og må være 30cm bak bak dørene da med andre ord?! da skall eg jo klare det da!hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hva gjør man da på min bil, som er sånn.... Gjelder det da BAK hele "planet" bak? Der er det jo kalesje... siden det ble nevnt cabriolet liksom. Tenkte en sidepipe i 3" rustfritt som ligger under hele kanalen med en bøy ut bak døra... men 30 cm. går jo ikke :) Kun for show... resten av eksosen blir 2" da :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 du kan montere fake, men på slike biler må eksosen ut bak. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 ja! menn på sånn som stv`n minn! der kann eg vell ha skjikeligt eksos eller?!hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 oij!!! funket ikkje det med bilde:(! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 du kan montere fake, men på slike biler må eksosen ut bak. Men fake er ikke gøy ;) Kan jo alltids droppe å godkjenne... og skru av på kontroll. Hvis jeg i det hele tatt har bilen i 2 år (Skal godkjennes nå). Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 ja!fake er jo berre dritt.blir ikkje nokka fet lyd av det:P!!! menn boxer er sykt rå lyd i med nesten fri eksos! digger denn lyden:D:D:D! noen som er enig i at boxer er fin lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 sorry, men sidepipes er forbeholdt yankeer spør du meg... well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 sorry, men sidepipes er forbeholdt yankeer spør du meg... well hva mente du med det ?hehe!! eg skall da berre ha en "harry" bil som eg skall herje med og ha litt mer en orginal lyd;)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hva gjør man da på min bil, som er sånn.... Gjelder det da BAK hele "planet" bak? Der er det jo kalesje... siden det ble nevnt cabriolet liksom. Tenkte en sidepipe i 3" rustfritt som ligger under hele kanalen med en bøy ut bak døra... men 30 cm. går jo ikke :) Kun for show... resten av eksosen blir 2" da :) Den selger du til meg for en billig penge!!! Hva med eksosrør opp i planet, bak setene, sånn som på amerikanske pic-ups? Det ene blir jo en dummy/fake da men kanskje artig allikevel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 hva mente du med det ?hehe!!eg skall da berre ha en "harry" bil som eg skall herje med og ha litt mer en orginal lyd;)! :) ei, for meg hører sidepipes til på gamle amerikanske biler, for ex. corvette, mustang, shelbyen osv... :) yankees. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 jeg får faktisk ikke godkjent Sidepipes på min Mustang, den er kjip synest jeg :( Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 å! hvorfor ikkje det da??! mangen mustanger har vell det orginal! eller tar eg helt feil nå?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg