Gå til innhold

Helene's Magic Adventure (Jeg bygger min kjære golf)

Ranger emnet

VilleW

Anbefalte innlegg

Ta ut spillern din. så vipper du ut varmeapparat reguleringa. så vipper du ut alle bryterne som sitter i panelet. Da skal du finne 7 stjerneskruer som holder panelet. 2 sitter på på skrå oppover foran instrumenta. 1 sitter på skrå nedover bak lysbrytern. 1 sitter bak den nederste av bryterne nærmest instrumenta. 1 sitter på skrå oppover over spillern. 2 sitter bak varmeapparat reguleringa. Lykke til med lakkeringa av panelet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering, skrevet da jeg ikke får sove...

Ting begynner og bli seriøse her... I dag har jeg fått hevet på noe sparkel, og sparklet igjen WV-merket samt de små hullene som holdt Golf-Emblemet oppe... Dette er ikke det samme som at jeg faktisk er ferdig med og pusse det. VW-merket er en utfordring, da 1) dette er første gang jeg sparkler 2) dette er også første gang jeg pusser og 3) jeg var litt uheldig med stålplaten jeg sveiset inni, så denne ble litt skeiv... Men det kommer seg; det kommer seg! Det tar vel ikke så alt for lang tid før jeg får sparklet alt det som skal sparkles, så jeg får lakket bilen... Jeg kan også nevne at de to stygge hullene rundt bensintanklokket har blitt sveiset igjen, slipt ned og sparklet over. Disse må nok pusses snart *sigh*

Jeg satt en liten stund og tuslet med det lille panelet som jeg skal lakke på dashbordet, men det var noen skruer jeg ikke fikk ut, og i frykt for og knekke det, lot jeg det heller være så min kjære lærer kan hjelpe meg litt med dette. Jeg skal forhåpentligvis kjøpe noen spraybokser med rød så jeg får lakket litt smådetaljer inni bilen (dekslet utenpå vindussveiven, rundt dørhåndtaket på innsiden samt den... ehm.. (unnskyld banaliteten) "holdegreia" som er midt på døra sånn ca. (har denne noe spess navn?)

Nye lister må kjøpes inn, både til vinduer og til gulvteppet...

Men jeg gleder meg veldig til og komme igang på bilen igjen! Skulle allerede begynt nå, hadde det ikke vært for at verkstedet var låst...

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet... Men jeg skal ikke ha noe tykt lag; så jeg tror nok ikke jeg får det problemet :) bare slik at det blir gjevnt...

PS: Hvis noen har noen deler og selge til Golf 2, som kan passe til min, så kan dere veldig gjerne siifra..

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider