Gå til innhold

Er toppfarta 240km/t? *Bilde*

Ranger emnet

Gjest Volvo_gutten

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor skulle dette vare fake? jeg har video på at vi har en 940 i 240. min gjorde hele speedometeret med litt trim. 1.8 i ladetrykk etc. Speedometeret på volvo 940 95 går ikke lengre en at nåla står RETT NED: da er det en sperre der. kun turtallet som fortsetter etter det. Vet ikke hvilken bakaksling jeg hadde på min med jeg hadde m90 h. Så hvorfor dette bilde skulle være fake vet jeg ikke. er jo bare å finne en god slette det. hvis bilen er tårlig OK så gjør den 230 - 240.

Edit: har bilde av bunnet speedo ( så mye speedoen går til ) hvis noen vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige bilder, tatt med en av de første kammera mobilene som kom hehe.

http://www.hellesangels.com/bil/940/DSC00643.JPG

http://www.hellesangels.com/bil/940/DSC00642.JPG

Har video av 940`n til en kammerat. denne er ikke så piff stakkars. kjører med orginal kam, den gir seg jo ved 4500rpm

Er 2.3 FT med 3" JT og 1bars trykk med orginal turbo

http://www.hellesangels.com/hellesangels.com/bil/940/940se.3gp

Foresten, 220 er ikke fartsrekorden på nye e18 i askim ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle dette vare fake? jeg har video på at vi har en 940 i 240. min gjorde hele speedometeret med litt trim. 1.8 i ladetrykk etc. Speedometeret på volvo 940 95 går ikke lengre en at nåla står RETT NED: da er det en sperre der. kun turtallet som fortsetter etter det. Vet ikke hvilken bakaksling jeg hadde på min med jeg hadde m90 h. Så hvorfor dette bilde skulle være fake vet jeg ikke. er jo bare å finne en god slette det. hvis bilen er tårlig OK så gjør den 230 - 240.

Edit: har bilde av bunnet speedo ( så mye speedoen går til ) hvis noen vil ha

Sier ikke at 940 turbo ikke gjør 240km/t, jeg sier at det bildet er fake, du ser jo at det er en dårlig klipp/lim jobb i et bildebehandlingsprogram, derfor er det fake!

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

volvo 940 92mod med 230FT og godt med trykk gjør 240km/t ca akkurat..

Var i 235km/t med mere turtall å gå på.. men ikke mere vei.. sånn er det med den saken..

hadde bilde av det her en gang..

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser jo det på speedometer nåla at det er fake... Se på det store bildet som en la inn her..

Man ser jo nesten "igjennom" nåla når du ser det nært.. Og for å ikke snakke om turtallsnåla.. den er jo skeiv som en hestkuk :pisser: jerkoff

Men at en 940 gjør 240 kmt tviler jeg ikke på.. Men man ser at nåla på turtelleren vertfall er total www.fake.com/fake_nidle.jpg :mad:

EDIT: Trykk på link. Der ser man kor skeiv den nåla deres er imstupid

EDIT IGJEN: Ingenting i min post er ondt ment mot noen. :biker

EDIT ENDA EN GANG: Tror ikke dem var særlig gode å sikte da dem tegna nåla.. ahahahhaha

(noen som begynner å bli overtrøtt her eller? :D )

hellothere

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan noen forklare meg hvordan min sierra som i fölge ford skulle ha toppfart på ca 170 km/t, greide å passere 200 med hjemmelag höl igrillen og kappa spak som störste modifikasjoner(2.0 L 105 hk og 4trinns kasse), veit er offtopic og speedo viser noe feil, men viste generelt for lite og hadde god margin og mere å gi, bare at svingen närma seg.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider