Gå til innhold

Da hadde doningen fått nye felger og dekk...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 5 weeks later...
Originally posted by Överladdaren

Kan vel kanskje legge ut en smakebit til.....bremsene som jeg har bestillt, 300mm med 4 pot kalipper. Ville egentlig ha MovIt/Porsche, men det kostet nesten det dobbelte.

 

 

Billet_4_700.jpg

Hvor er det du har bestilt bremsene?og hvor mye kosta hele settet?

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble kjøpt med motor/gir og M3 understell montert, men den er laaangt fra ferdig. Var i Tyskland i påsken og godkjente den med TÜV papirer hos http://www.motorleistung2000.com . Håper å kunne få den ferdig til Gatebil i juli, men ting pleier som regel å ta mye lengre tid enn det man tror. Noe av det som gjenstår er: bytte hele interiøret, bytte bremser, bytte diff/travers, montere trykk og temp målere, slipe ned og lakke kanalene, sveise litt, senke tannstangen 4mm, sveise nytt eksosanlegg fra midten og bakover.....osv osv osv *sukk*

 

 

 

12.500 er bare foran ja. Bytt til slissa skiver bak, ny bremsevæske, samt noen gromme klosser så holder det lenge.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en bmw e30 med m5 motor som gikk på gatebil på lørdagen, men det var visst no gæli for dem hadde visst blitt målt til 220hk med g måler... nå veit jeg ikke hvor mye du kan stole på disse men kameraten til vedkommende hadde fått korrekt resultat på målinga si.

men uansett så gikk det freskt :D

NorskEscortRegister.Net

Escort Mk1 og Mk2 register

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hopless

Var en bmw e30 med m5 motor som gikk på gatebil på lørdagen, men det var visst no gæli for dem hadde visst blitt målt til 220hk med g måler... nå veit jeg ikke hvor mye du kan stole på disse men kameraten til vedkommende hadde fått korrekt resultat på målinga si.

men uansett så gikk det freskt :D

 

Da gikk den sikkert i nødmodus pga manglende hastighetsignal, eller et annet signal.

 

ECU'en i E34 får et hastighetsignal fra instrumentpanelet som E30 ikke har. Så det må man hente rett fra føleren på diffen. Dersom motoren ikke har dette signalet går den i nødmodus og yter ca 100 hk mindre. På den annen side kan det også være andre grunner til at den går i nødmodus.....

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår