Gå til innhold

er ikke mercedes fan.men denne ville jeg hatt!

Cossieman

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha.. ikke si at du irriterer deg over det? :lol

Hehe, nei det plager jo ikke meg. Jeg har ikke merce. Syns bare det er litt teit:)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. okey! Jeg bare synes det er så teit når noen irriterer seg og sutrer over det. Dette kommer gjerne fra de som kjører Sierra og diverse ymse.. enten så har de sett en 190E med Cosworth merke bakpå, eller så har de hørt noe om at Cosworth var med å lage toppen på 2.3-16 modellen. Og da kommer de gjerne med slengkommentarer som at "Cosworth er forbeholdt Ford" osv. Cosworth er jo et tuningfirma på lik linje med AMG, Brabus, Alpina hvis jeg ikke er helt på viddene her..

¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. okey! Jeg bare synes det er så teit når noen irriterer seg og sutrer over det. Dette kommer gjerne fra de som kjører Sierra og diverse ymse.. enten så har de sett en 190E med Cosworth merke bakpå, eller så har de hørt noe om at Cosworth var med å lage toppen på 2.3-16 modellen. Og da kommer de gjerne med slengkommentarer som at "Cosworth er forbeholdt Ford" osv. Cosworth er jo et tuningfirma på lik linje med AMG, Brabus, Alpina hvis jeg ikke er helt på viddene her..

[pirkemode]

AMG går litt i en annen kategori mener jeg...

[/pirkemode]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[pirkemode]

AMG går litt i en annen kategori mener jeg...

[/pirkemode]

Du mener riktig. AMG er Mercedes eid. Brabus, lorinzer, carlsson osv er selvstendige frimaer utenfor konsernet.

Kan vel heller sammenlikne det med BMWs M og Hondas Type-R biler.

Selv om det ikke blir riktig det heller (vanskelig dette ;) )

Hehe, nei det plager jo ikke meg. Jeg har ikke merce. Syns bare det er litt teit:)

Synes og det er "teit". Bare fordi firmaet er britisk, så må dem har merket på?

Rar idè. Da skulle bilene i Tyskland hatt en HAU med Bæsj (les: Bosh) merker på bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er da bevist fra flere forskjellige kilder at de mb som er sammensatt av tyskere i tyskland fortsatt holder mål, hva tyrker skrudde mb anngår er det en annen historie,det vere seg i tyskland eller brazil. 99% av de som setter sammen s-sl-cl-+ div av de dyrere ande mb er tyskere...det handler om yrkesstolthet og ønsket om annent enn en lønnsutbetaling.

beklager om dette virker bastant, men sånn er det nå en gang...

Samme faen hvor den er laget, mercedes er mercedes så lenge logoen er på panseret. Da har de ansvaret for det de lager. Dyr bil? Det kan vel tolkes på mange måter... Syns det er rimelig dyrt å betale over 200.000,- for ingenting. Og da mener jeg absolutt INGENTING. Jeg kommer vertfall aldri til å eie en mercedes det er helt sikkert. De har mista tilliten min..

Om noen år ligger Audi VW på toppen av den der statestikken. Og med tanke på hvor lenge mercedes har holdt på med det de gjør så skulle de hatt en noe bedre statestikk eller?

'97 Audi A4 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de jeg kjenner som har erfaring med VAG produkter sitter igjen med rimelig dårlig helhetsinntrykk av slett kvalitet, så derfor syns jeg det er litt morsomt at en Auda-entusiast sier han aldri skal ha merce pga erfaringer med en eneste merce-bil som er født i spania! Vito er like dårlig som Seat!

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt vitoen i 2 år nå.. Og du har helt rett i at jeg ikke har erfaring med MB fordi vi aldri har fått kjørt den i det hele tatt.. Den har for det meste stått i stille. MB in a nutshell.

Kjør Audi

Når jeg ser den slette kvaliteten på spanskproduserte biler, så frykter jeg litt for fremtiden til den norske marine...(les: spanskproduserte båter)

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider