Roberto Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 I rullestol:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Minner meg om når vi kjørte 7km på hagetraktor for vi skulle på fest. Fire stk. Flaut å miste lappen for noe slikt. hehe Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Tier på at det var daniels ide da,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by RaCk Minner meg om når vi kjørte 7km på hagetraktor for vi skulle på fest. Fire stk. Flaut å miste lappen for noe slikt. hehe hehe,skikkelig flaut og,men får håpe politiet ser med mellomlegg på det da, dessuten så lenge en sitter i rullestol så fungerer jo den som "ben" da. Og det er jo ikke noe som heter fyllegåing ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Fin måte å belaste et allerede belastet rettsystem.Bruke penger og ressurser på slikt er tull. Da er det bedre å stå gjemt i veikanten og ta folk med laser på så og si tomme veier etc Ikke sant Robert? :-) (Det siste var ironisk i tilfelle noen ikke tok den.Jeg er på ingen måte forsvarlig for mine egne handlinger og uttalelser da jeg bor på Svalbard og har ingen sosiale antenner) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by pahf får håpe politiet ser med mellomlegg på det da, Ser mellom fingrene med det mener du? :cool: Klarte ikke å dy meg.. sorry. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 det må nesten bare være i norge at slikt går ann.. er jo helt borte vekk dissa folka azza..hehe hva blir det neste.. bot for fylle gåing.. som en her sa..hehe heia norge :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg