aka_stian Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Tok en tur inn i prosjektdelen av forumet for å se hva folk bygger for tiden. Lurte først på om eg hadde trykket på rett link... Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Det er fordi volvo er så genialt lett å skru på, og man har så mye plass i de. Dessuten er de digge å kjøre også. Det må jo være en grunn til at så mange bygger prosjekt av volvo.. eller hva? Jeg har iallfall ikke noe imot det Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 haH ikke noe imot det jeg heller. Bare syns det var litt tidig å se så mye 2 og 4 tall samlet.. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 litt kjedelig da at alle bruker den samme bilen :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Er vell volvogutta som ser seg råd til prosjekt? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 eller så er volvo 24* rimelig billige biler som er lett å få ut ok effekt fra... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Er vell volvogutta som ser seg råd til prosjekt? eller det å vedlikeholde en volvo er et evig prosjekt? :rolleyes: Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 hvis dere faktisk også trykker på prosjekttrådene så ser dere også at de aller fleste av de faktisk er tråder om ganske ekstreme ombygninger.. (de du ser på bilde der ja) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 hvis dere faktisk også trykker på prosjekttrådene så ser dere også at de aller fleste av de faktisk er tråder om ganske ekstreme ombygninger.. (de du ser på bilde der ja) har akkurat bedt om at min tråd skal flyttes inn der også.. men blir noe negativ nå igjen, da folk har ett snevert syn på volvo.. for å sitere meg selv i følgende tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95132 qoute : helt riktig.. gidder ikke å sitte lese alle innlegga fra japse folket (og alle andre som hater volvo over alt på denne jord) om at bofors-traktorn er ubrukelig, ser ut som en conteiner etc... :deng men som sagt, nå har jeg bedt om å få flytta min inn der oxo.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 ja til mer toførr på prosjektforumet! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 volvo har jo tross alt ganske mange gode biler... 240 er en god bil i forhold til prisen... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Skjønner de godt jeg, har selv bmw 3serie men jeg savner min volvo 900 skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 sånn er det når utvalget av deler er stort, tilgangen er bra, og prisene overkommelige. akkurat som med amerikanske biler. All honnør til volvogutta for å holde liv i de gamle sliterne. Sammen med gamle saaber ble jo volvo brukt til å bygge sverige:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 saken er vel at om man kjøper seg en 200 serie volvo så har man prosjekt fra dag 1? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 er dette en diskusjon, klage eller bare misunnelse??? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg