MiNDFLaRe Skrevet November 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Kremt.. merker det er en "stund" siden jeg har oppdatert ja... prøve å få seg til det snart ja.. lol Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Da har jeg bestilt coilovers til bilen min.. Fant et kitt fra Streetdesign.no med tuv-papirer! :-) Gleder meg som en unge!! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Joda.. kortvarig glede gitt... De fører ikke coilovers til Rd'n gitt.. trykkleif på nettsiden dems.. Men de skulle ringe rundt for meg.. bla til Biltilsynet ang regelverket.. ;-) Krysse fingre og tær.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 På tide å legge ut litt bilder da... Merker jeg ikke har lagt ut så himla mye her.. ikke at det er så mye å legge ut.. Litt bilder hvertfall.. Her er felgene nye, og senkinga fersk.. altså rundt aug-sept 2007.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Peeent. De felga der kledde bilen, hvor er de kjøpt? :) Fått lovlig senk også nå? Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Ska vi seeee... Kanskje på tide med en oppdatering.. LOVLIG senk er på plass... fjærer fra H&R, 30/35 (mener jeg det stod på esken for 3 mnd siden..kremt) Nå gjennstår det bare : - Justere lysene - Godkjenne senk hos biltilsynet - Godkjenne potta - ja.. sveise det gigantiske hullet i venstre kanal:fuckme2: - Bryte opp høyre dør, rive av panelet, og bytte sentral-låsen.. sette på nytt panel, og lukke døra igjen.. - Registrere bilen på nytt :-/ - Betale årsavgift :-( Greit.. det burde jo la seg gjøre.. men vent litt! Hmm.. Hva sier du hukommelsen min?... Å ja.. bli ferdig med Passaten til kona først ja.. 2 x endeledd, fjærer bak, dempere forann, oppheng til stabstag forann, og ytre driv-ledd venstre side.. Oki! Klart det! Gi meg 20 min da du... BAH!! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrish90 Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Er det mulig jeg har sett den bilen i Jessheim området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet August 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Tja.. Jessheim.. var innom Biltilsynet med den i.. mars/april... Bortsett fra det er det lenge siden denne bilen har tatt seg en "lang-tur".. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrish90 Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Tror det var den jeg så. kjøpte min coupe i april engang. den er ikke fult så strøken.. å jeg har ikke gjort den så mye bedre akkurat :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Ja.. da har man måtte krype til korset.. sommerfelgene må selges..Finn-kode: 24225595 Kom gjerne med bud, hvis du er interessert.. (trenger pengene så jeg får gjordt i stand bilen igjen..) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidardo Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 halla åssen fikk du på greenfilteret? var det bare å kappe av på slangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg