eVicez Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hvor store hjul klarer jeg å presse på en civic uten tilpassninger? Jeg har på følelsen av at jeg bør valse hjulbuene for å få på 17", men hvordan fungerer denne valsingen? Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Flippin ( el hva han kaller seg her igjen) hadde 17" på en vti han hadde, tror ikke det var no tilpassa der.. skal du ha som meg, 9x16" et 15, må du hvertfall valse.. hehe.. :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Går ut ifra at jeg blir nødt til å valse ja. Hvordan fungerer valsinga? Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Går ut ifra at jeg blir nødt til å valse ja. Hvordan fungerer valsinga? jeg mener 7x17, eller 7,5x17 skal gå helt fint, spørs jo så klart hvor mye bilen er senka da.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Valsing gjør at du presser hjulbuen utover så du får bedre plass til hjulene på innsiden. De fester en vals på navet på bilen som da presser hjulbuen utover. Det er en rulle som kommer i kontakt med buen. Ved å rulle denne fram og tilbake, med økt press samtidig som buen varmes opp vil du få litt bedre plass. Dette er absolutt en oppgave du ikke bør gjøre selv hvis du ikke har erfaring. Selv de proffe har problemer med å bevare lakken. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg