Prebendju Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 jpmk18 med 8,5 felg bredde. er det mulig og få tak i..??? er det mulig og få de på uten og måtte bredde 240in? og en brukt bakaksling ønskes kjøpt. må være diffa. en sånn 1031 eller hva de heter.. er ike di diffa? eller kan bli diffa. tåler de mye? noen som har en b23a til salgs og er det av interesse, helst i østfold området.. gjerne trimmet. skal sitte 2 doble 45 delorto gassere som jeg har liggende.. Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 ja er mulig å få tak i , men kan være vanskelig! trur ikke du må bredde noe for og få di på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 har felger jeg..men er ikke til salgs :D hehe heyyou Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 hehe gjorde om litt på tråden, alt av interesse Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 1031 er en type bakaksling som opprinnelig var laget for modeller med høyere prestanda, men man kunne også finne disse bakakslingene i vanlige 240er, sikker alt etter hva fabrikken hadde for hånd i produksjonsøyeblikket. Men uanz, 1031 er bare en større dimensjonert bakaksling (større klokke og grovere innmat) enn 1030 akslingen, og har ingenting med sperre å gjøre. Men man fikk 1031 med diffbrems, som er den beste bakakslingen du fikk til 240. Så man må se etter når man finner en 1031 bakaksling, om det er diffbrems eller ei. jpmk18 får du tak i, men må lete litt.. høy etterspørsel og at de ikke blir produsert lenger gir en ganske så saftig pris, men bare vær på utkik de dukker opp på diverse salgsteder på nettet om du leter og venter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 1031 er en type bakaksling som opprinnelig var laget for modeller med høyere prestanda, men man kunne også finne disse bakakslingene i vanlige 240er, sikker alt etter hva fabrikken hadde for hånd i produksjonsøyeblikket. Men uanz, 1031 er bare en større dimensjonert bakaksling (større klokke og grovere innmat) enn 1030 akslingen, og har ingenting med sperre å gjøre. Men man fikk 1031 med diffbrems, som er den beste bakakslingen du fikk til 240. Så man må se etter når man finner en 1031 bakaksling, om det er diffbrems eller ei. jpmk18 får du tak i, men må lete litt.. høy etterspørsel og at de ikke blir produsert lenger gir en ganske så saftig pris, men bare vær på utkik de dukker opp på diverse salgsteder på nettet om du leter og venter. ok tusen takk var mer en jeg viste om den bakakselen Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 En kamerat her en bak aksel til salgs, trur at det er 1031. også kan du kjøpe diffbrems for 4000kr fra usa. nå husker ikke jag adressa i farta men. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 http://www.reiderracing.com/truetrac.htm - der finner du truetrac diff Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 upp ikke noen som har noe på lager Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 jeg kan importere den for deg, om du ikke har visa / ikke orker stresset. men dog, da må jeg nesten ha litt fortjeneste. det er jo moms, ringing til usa, etc. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Ang motor så kan jeg gi deg en gyllende mulighet! Har en B230 som er kvalitetstrimmet for gassere! Maskinert av Alf Eng så da vet du hva jeg mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Ang motor så kan jeg gi deg en gyllende mulighet!Har en B230 som er kvalitetstrimmet for gassere! Maskinert av Alf Eng så da vet du hva jeg mener. mye skal du ha for den da? spec. får vente med den diffen har ikke råd til den nå trur jg. får lete litt mer ettter no brukt.. men takk Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Herer litt spec: -Utgangspunkt: B230K -Borret til 2,4L, -ET tenningsanlegg, -Mahle stempler, -Grovere råder. -Balanserte råder og stempler sammen med veivaksling, svinghjul og clutch. -Planet blokk -Portet topp, Ventiler felt opp i toppen for å ikke slå ned i stemplene, -Hvassere cam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 okei pris skal du ha for den da? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Jeg har en 1031 aksel liggende, men den er desverre uten sperre. Bor i degernes så det er bare å hente.. Billig Billig... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg