Volvo240R Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Pris er usikkert, men har tatt i beslutning at jeg selger den til den som byr passende eller ei... Skal bort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Pris er usikkert, men har tatt i beslutning at jeg selger den til den som byr passende eller ei... Skal bort har du den liggende og slenge eller sitter den i bilen? mye har du brukt i deler og arbeid på den? vet ikke hva jeg kan by for har ingen anelse om hvor mye det koster og bygge en slik motor-. Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Motoren sitter i bilen, skinnende ren utvendig og innvendig. Motoren har kostet meg i alt 35.000kr i deler/maskinerig pluss arbeid (uten gassere og grenrør)! Motoren har gått 6000km etter bygging, dette på norske landeveier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 sorry om jeg kaprer tråden din, men... er volvo-carrier'n lik dana'n innvendig? vil man kunne bruke en diff. noe ala denne: http://www.reiderracing.com/ezlocker.htm Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 upp trenegr felger yummy hehe. noen som har diffabakaksel liggende!!! må mase for og få noe her i live :deng Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 hadde ikke gjort no med felger.... :crazysant Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Dte var 1031 bakaksel som kameraten min hadde. Utveksling er jeg u sikker på. det må man nesten skru opp for og se. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 åssen felger du vil ha da? hva skal du bruke de til? ca. budsjett? har en kompis som nettopp solgte rallybilen og der ligger det stabel opp og stabel ned med 14"ere som du sikkert kan byte til deg et sett av for en melkesjokolade! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 lest posten? JPMK18 8,5 felger ønskes kjøpt.... :thanks Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Dte var 1031 bakaksel som kameraten min hadde. Utveksling er jeg u sikker på. det må man nesten skru opp for og se. ja vi snakkes til torsdan skal nedover til røsnesen ... du er med antar jeg. Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 seff er jeg med. skal ha front leppe til 740 med grøfte lys. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 lest posten? JPMK18 8,5 felger ønskes kjøpt.... :thanks hehe okei da er det bare å varme opp staven og la tryllingen begynne:D heh ønsker deg lykke til og håper du får karvet tl deg et sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 :magic 10tegn Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 hehe okei da er det bare å varme opp staven og la tryllingen begynne:D heh ønsker deg lykke til og håper du får karvet tl deg et sett hehe :magic ja ikke lett og få tak i nei.. men lever i trua hehe Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 du finner de til tider på http://www.blocket.se jeg synest personlig at de her er mye fetere: http://www.blocket.se/view/6585983.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=8 Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg