Gå til innhold

TurboKit Spm..

Ranger emnet

SOFTY

Anbefalte innlegg

hmm hva skjer hvis man monterer dette, ikke masse crap du klarer det ikke å sånnt det er ikke det jeg spør etter de som ikke har tenkt å svare på det jeg spør om kan spare seg=) hva skjer hvis man blir tatt med turbo'n da uten at det er godkjent/evt hvordan bli tatt?eu kontroll man blir tatt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir du tatt på gata med turbo som ikke er godkjent så tar de bilen fra deg, benker den, å så får du regning på de avgiftene du ikke har betalt, pluss att de sikkert avskilter den pga for dårlige bremser og lignende....

skal du være så uheldig att du kjører på noen med den før den er godkjent, så legge de deg over panseret, å penetrerer deg på ubehagelige måter til du brenner og dør.. å så må du betale noen mill i erstattning til de du kjørte på..

så moralen er vel strengt talt, gjør det årntli første gangen.. få det godkjent

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir du stoppa får du en lapp som sier du må på biltilsynet innen da og da..... jeg har en sånn lapp liggende i min bil. Møter du ikke opp, klipper de skilta neste gang de ser deg.

det følger ikke med alt i dette kitet nei:

Prisen er incl.

-Vandkølet turbolader med integreret wastegate.

-Specialfremstillet manifold / adaptor.

-Forrør til Katalysator

-Alu-intercooler.

-SMT tilskudssystem.

-NGK Special tændrør.

-Justering og dokumentation på rullefelt.

-2-trin styring af turbotryk

du må da toppe lista med nye stempler, enten dekompe de endre eller kjøpe smidde lavkompstempler til ca 2k stk.

andre ting som er lurt å ha er dump, div rør, bends, trykkslanger osv... da tenker jeg vi er i boks:)

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men de fleste poltifolk veit vel ikke hva turbo er, det er vel ikke akkurat noe alle kjenner til hva som er hva under panseret lissom, dessuten blir man stoppa sånn generellt ..eks promille, så åpner dem vel faen ikke panseret:/ dessuten hva er vitsen med å selge det da hvis det ikke kan brukes Devil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry da richard. var sikker på det.. jaja.. fins bare en nice bmw uansett e30 m3. resten er CRAP!.. :D:D og softy.. "de fleste politifolk veit ikke hva en turbo er" du veit jo ikke hva slags fritid politi har.. trenger ikke være einstein for og skjønne hva det er..

Hehe, var ikke no imot deg steffen i det hele tatt :!, måtte bare få det ut :), E30 M3 er Feit bil ja!

Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping.

Bil: Mitsubishi Galant -97 G8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider