audioteam Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Signalkablene er nye og det er støy på front og rear så det problemet tror jeg vi kan utelukke. Har sjekket jordingen på forsterkeren, men ikke på spilleren og i motorrom. Den ladder jo bra og spilleren har dratt 4 høyttalere helt greit før, men kan sjekke for sikkerhets skyld når jeg kommer hjem til helgen. Ny spiller skal prøves ihelgen, jeg tror det er den som er problemet nå da siden jeg har støy når bilen ikke går!! Får vel gå løs med multimeter ihelgen da. Takk for hjelpen Som vi nevnte i starten av tråden er nok dette mest sansynlig . La oss høre om du får det i orden med annen spiller . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Dere får vel høre om jeg er sur er i kjempehumør lørdagskvelden :D Så surt at jeg ikke har funnet en spiller med samme kontakt bak, mer kobling. Men det er verdt det om det funker! :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 joda litt utstyr har det da blitt opp igjennom årene pål,mest til diskotekbruk. men men,er kanskje et skudd i blinde dette da men er da værdt et forsøk. mb190e...elektronisk bensinpumpe??? i såfall får denne puls når tenningen slåes på og jeg har opplevd at hvis signal ligger nært denne pulskabelen kan den forstyrre... og er det likt som på w124 E.klasse er det lett for at nettopp signal og strøm til bensinpumpe må gå på samme plass..nokk en gang finn en kabel og strekk den i friluft bak til forsterker sånn bare for å være på den sikre siden. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 ok innrømmer det da, var kun for å finne på noe mot Boomboox , fordi han har angrepet meg mye med tull !! trekker tilbake det da .. og selvfølgelig litt flaut å bomme "litt" hehehe :pray haha Slikt tar du på PM, tlf, brev, fax, brevdue, røyksignal, morse etc. Ikke på forumet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Jeg angriper ikke, jeg fastslår fakta... :) Har kikket litt etter røyksignaler fra Bærumsområdet i kveld, men ser ikke stort. Trist... :cocain: Hmm. Trådstarter - jeg håper du finner ut av problemet ditt! :) mvh Jan Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg