stubb Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Har sett flere som har lys bortover hele i den nederste raden, syns det er tøft.. noen som vil si hva man må gjøre? Siter * Subaru Impreza WRX STI -Volvo 240 Turbo prosjekt -Ford Fiesta Sport 01 -Volvo 850 R -Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Bytt ut til 5W pære i tåkebaklyset og kjør med tåkebaklysbryteren inne. Dette var min metode, kommer nok mange flere forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 ja riktig som han sier, men ta å kjenn etter helt i enden, så kjenner du et hull til.. dvs, at du kan ha 4 lys på hver side, som jeg har ;) Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Jeg har også 4 pr.side på min,baklampene mine er orginale med lys helt ytterst på hver side(usa bil). Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 om du har likt som meg, meå du ha på fullt lys for at tåkebaklysa skal virke(næ/lang lys) og det ødelegger jo for park/grøft, så jeg tok en ledningsstumå og lodda fra plussen på ene baklys pøæreholderen, over til tåkelys-pæreholderen, da lyser den uansett..(og om jeg trykker PÅ tåkebaklys knappen, kommer nærlyset på;) hehe kan ta bildet av loddingen i morgen hvis du vil se åssen det ser ut..meget enkelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Bare å ta en strømtjuv mellom ledningene til park og tåkebaklys på lykta det, og ev kutte hvis du ikke vil risikere svidd ledningsnett pga at bryteren til tåkebaklys står i feil posisjon. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 nja, jeg kjører ikke med tåkelys bryteren på for heh det finnes egentlig ingen grunn til å gjøre det da det bare er å vri lysbryteren over hvis vi er på samme kanal nå? fata ike helt hva du mente egentlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stubb Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 takker for svar, noen som hadde giddi å lagt ut noen bilder av lyktene når dem lyser? Har hobbykveld på jobben i dag, så mulig jeg skal prøve å få gjort no... Siter * Subaru Impreza WRX STI -Volvo 240 Turbo prosjekt -Ford Fiesta Sport 01 -Volvo 850 R -Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
945 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Dette er jo en baklykt tråde såe... Jeg er ut etter å bytte baklykter til 745/945 fra mine helhvite til lykter med to hvite felt, passer ikke med helhvite til min bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 http://photobucket.com/albums/a32/bj0nn/?action=view¤t=4w5y.jpg men der ser du det er borra hull i refleksplata og satt inn enda ei pære da, helt inne mot skiltet.. men de 4 andre der er lett å mekke lys i Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 http://photobucket.com/albums/a32/bj0nn/?action=view¤t=4w5y.jpg men der ser du det er borra hull i refleksplata og satt inn enda ei pære da, helt inne mot skiltet.. men de 4 andre der er lett å mekke lys i Sinnsykt rått! America deluxe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Dette er jo en baklykt tråde såe... Jeg er ut etter å bytte baklykter til 745/945 fra mine helhvite til lykter med to hvite felt, passer ikke med helhvite til min bil. Kanskje disse passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg