Gå til innhold

rasing stoler ? noen rimelige

Ranger emnet

carwasher

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulel fyre i noe racing stoler på skjerra mi...

på bang og folkestad her så hadde di noen fine for 2500 kr stykk.

noen som vet vor jeg kan få di billigere ?. er til en mercedes 190 btw :P

og foresten så kan jeg slenge in ett spørsmål til. vordan får man av speedoen på en mercedes 190 ? er av den gamle typen som var rett før dem med plast på sidene...

mercedes 190 2.0 L <3

cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D

style7,carwasher.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.mobilsentrum.no har noen billig noen...

Speedo'n er festa med noe sugekopp opplegg... så du må få fatt i huset fra sidene og bare nappe det ut(rikse litt side til side hvis det er vanskelig)..

Så må du få av speedometer wire'n.. jeg stakk hånda bak dashbordet da hele dashbordet var løst, men finnes sikkert enklere måter å gjøre det på :)

(Meldt deg inn i mb190klubben forresten? see u there ;) )

Mvh

Espen

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant noen fine stoler på mobilsentrum :) http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=630132570&n=1410841443&pn=1222869687

mulig det blir di. men får vente til etter hjul :P bruke 3k på seg selv rett før jul liksom :P

og det med clipset på wiren takk skal du ha :P da blir det kanskje lys i speedoen og etterhvert da :P

og stålfelger skal også settes på i morra :( ¤savne 17" erene¤)

mercedes 190 2.0 L <3

cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D

style7,carwasher.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider