Gå til innhold

Selges 18" 225-40 Nokian piggfrie vinterdekk

Ranger emnet

Kim Andrè

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge mine nyinkjøpte Nokian 225/40-18 92v xl dekk (max 240km/t) (uten felg)

Har brukt dem 2dager på snø og slaps nå, å de fungerer mye bedre enn forventet til størrelsen og bredden,ingen problem å kjøre med!! har de på en nissan 200sx (bakhjulstrekk) selger de fordi jeg er redd jeg kommer til å kantkjøre de 18" felgene i løpe av vinteren, lett å bli litt ivrig med snart 300hk :) Nypris var 8500kr for 4stk(på den rimeligste plassen jeg fant disse dekkene)mange var oppe i 10000-12000kr, de er kun brukt noen dager, jeg selger de for 7500kr innklusiv frakt i Norge..Dette er rimelig!!

Send sms eller ring meg på 45 42 74 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med dem på dekkonline, de hadde dem ikke på lager å du kan risikere å må vente et par måneder på de!! ingen levrandører her jeg bor eller hos Shariff leverer disse dekkene til under 8500kr

Selvf kan du finne rimeligere dekk om du bestiller fra utlandet!! men hør med forhandlere i Norge du, jeg fant ikke noe billigere..

Men uansett så er jeg ikke intr. i priser osv andre steder, om noen er intr. i dekkene send meg en Pm da:) har fått et par hendvendelser, så de er kanskje solgt snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kjøper disse bør bo langt sørover og i værste tilfelle møte på en slaps-flekk her og der. V-merkede høyhastighetsdekk sitter IKKE godt! De er laget for vann på autobahn og litt søle i innkjørselen hjemme foran garasjen.

Jeg har Continental V-merkede piggfrie vinterdekk bak og det sitter ikke i det hele tatt. Foran kjører jeg Dunlop Wintersport M3 med Q-merking. De er laget for nordiske forhold og fungerer svært, svært godt.

Og ja, jeg ruller på dekk i 225/40-R18.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damndamn

No var det ikke erfaringer jeg var ute etter når jeg la disse ut for salg her!! Men....

Er no veldig rart at jeg kommer meg fram som F med disse dekka da...er de beste dekka jeg har kjørt på de 4 åra jeg har hatt lappen!! Kanskje du har en dårlig vinterbil???? Jeg kjører nå nissan 200sx s 13 med 300hk uten diff, funnker som bare d...har no prøvd dekka en uke i slapps, 10cm snø, skare, is, vått føre og tørr vei...ofte så er det mye bare veier å kjører på i tillegg å da er det kjekt med dekk som ikke slites ut etter 6000km..

damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider