Laaars Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hei! Jeg har et sett kromspeil til Golfen som jeg vil restaurere... krommen er ganske hel, men det har nok vært noe steinsprut som har forårsaket litt rust og "bobler" i metallet. Tenkte å sende de inn til forkromming, men må jeg da fjerne den gamle krommen? Virker rimelig solid så det går vel ikke av ved sandblåsing. Tips? Hadde vært billigere å kjøpt nye replika-speil, som er strøkne, men disse er tross alt originale!! "Sjelden" vare :) En annen ting er at det er en liten bulk... en BITTELITEN en. Hvordan rette ut? Kan vel ikke akkurat sparkle over når det skal forkrommes? På forhånd takk! happyhappy Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hør med dem som skal kromme dem. Dem kan sikker fikse hakket, i samme slengen. Ville jeg tro. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg